خدماتی متفاوت، راه افزایش فروش کاره‌های شما!

معمولا در هر زمینه‌ای اولین بودن و منحصر به فرد بودن طرفداران زیادی را جذب می‌کند. رمز موفقیت بسیاری از ثروتمندان هم در واقع همین است. کسانی فروش متمایزی خواهند داشت که خدمت متمایزی ارائه دهند، در غیر این صورت نباید توقع داشت که نه در «انجام میدم» و نه در هیچ بازار کسب‌وکار دیگری درآمدی آنچنانی داشته باشید.

وقتی در حال فکر برای ساخت کاره‌ی جدید خود و یا حتی اولین کاره‌ی خود هستید هم، حتما خدماتی که خودتان می‌توانید تولید کنید را در اولویت قرار دهید. علاوه بر اینکه خدماتی که نقض کننده‌ی قوانین مالکیت معنوی هستند، توسط تیم تضمین کیفیت «انجام میدم» تایید نمی‌شود، توجه کنید که حتی ساده‌ترین خدمات هم در صورتی‌که توسط خودتان تولید شوند، ارزش افزوده‌ای پیدا می‌کنند و احتمالا خریدشان بیشتر است.

 

چطور کاره‌هایی شگفت انگیز بسازیم؟ را هم ببینید.

 

خدماتی متفاوت، راه افزایش فروش کاره‌ها - انجام میدم

برای مثال فایل‌های آموزشی زیادی در اینترنت موجودند و ممکن است بعضی افراد سعی در فروش این فایل‌ها داشته باشند، اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با الهام از آموزش‌های موجود، راهنماها و فایل‌های آموزشی منحصر به خود را تولید کنید. مثلا می‌توانید آموزش‌های ویدئویی بسازید و یا هر آموزشی را در شکلی نوین ارائه دهید. فراموش نکنید که هرچقدر متفاوت‌تر باشید، بیشتر دیده‌ می‌شوید و فروش شما افزایش می‌یابد.

برای انتشار کاره‌ی جدیدتان عجله نداشته باشید، خوب به خدمتی که می‌خواهید ارائه دهید فکر کنید. خدمات بسیار زیادی هستند که افرادی حاضرند برای آن‌ پول بدهند و از چشم فروشندگان دیگر دور مانده‌اند. این خدمات را پیدا کنید و در ارائه‌ی آن پیشگام باشید.

 

دست‌به کار شوید، خدمات بکر منتظر شما هستند!

 

 

یک نظر برای “خدماتی متفاوت، راه افزایش فروش کاره‌های شما!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *