جعبه ابزار خود را برای موفقیت در انتخابات و کمپین های انتخاباتی پر کنید!

باز هم ایام داغ و پرشور انتخابات فرا رسیده است. در این ایام معمولا رسانه ها (چه تلویزیون، چه رادیو، چه فضای مجازی، و …) به طور مستمر در حال اطلاع رسانی اخبار و رخداد های جدید مرتبط با انتخابات هستند، تبلیغات انتخاباتی را پخش می کنند و خلاصه به یک شکلی نقشی در افزایش این حلاوت انتخاباتی ایفا می کنند.

حالا که چند هفته تا انتخابات همزمان دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است، علاوه بر مردمی که هیجان انتخابات را دارند و در هر گوشه و کناری دارند با همدیگر در مورد نامزدهای مورد نظرشان و صحبت های آنها، مناظره ها و سایر بحث های انتخاباتی به تبادل نظر می پردازند، خود نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنها هم شور و هیجانی مضاعف و چندین برابر را تجربه می کنند. شور و هیجانی که خیلی وقت ها حتی با اضطراب و استرس بالایی نیز همراه است؛ چرا که پیروزی یا عدم پیروزی هر نامزد در انتخابات و دستیابی یا عدم دستیابی وی به کرسی خدمت گذاری به هم‌وطنان عزیز، قطعا در سال‌های آتی حیات طبیعی و سیاسی او تفاوت‌هایی بسار قابل توجه خواهد داشت.

نکته‌ی جالب این که این شور و شوق و انرژی که هم در میان انتخاب کنندگان و هم در میان انتخاب شوندگان وجود دارد، با یک ارتباط صحیح و حساب‌شده می‌تواند به یک سینرژی و هم‌سویی بدل شود که نتیجه آن پیروزی در انتخابات خواهد بود برای نامزدهایی که توانسته باشند راه درست ارتباط و معرفی خود به مخاطبانشان را بیابند.

ما در «انجام میدم»، همواره به بهره‌وری می‌اندیشیم و این بار نیز در همین راستا تصمیم گرفتیم یک بسته ی جامعه از المان هایی که یک نامزد انتخابات برای تبلیغات انتخاباتی خود نیاز دارد را در یک جا کنار هم گرد آوریم تا نامزدهای محترم بتوانند به بهترین شکل پیام های انتخاباتی و تبلیغاتی خود را برای معرفی بهتر و بیشتر برنامه های خود به مخاطبینشان ارائه نمایند. به این ترتیب امیدواریم به سهم خودمان توانسته باشیم از طرف جامعه ی بزرگ، هنرمند و توانمند «انجام میدم» به افزایش بهره وری در هزینه ها و زحمت های افراد فعال در ستادهای تبلیغاتی و روابط عمومی نامزدهای انتخاباتی، کمکی کرده باشیم. پیشنهاد می کنیم این بسته ی جامع از پوستر و تبلیغات انتخاباتی را ببینید.

البته شما می توانید شخصا در کل مجموعه ی خدمات ارائه شده در سایت به جستجو بپردازید، اما به نظر ما رسید که این موارد به احتمال بیشتری برای شم مفید و کارآمد خواهد بود:

 

توضیحا عرض می کنیم که «انجام میدم» بستری است برای برون سپاری کارها. هزاران متخصص و فریلنسر از اقصی نقاط کشور و حتی نقاط دیگر جهان به ارائه خدمات در «انجام میدم» می پردازند و شما می توانید به راحتی از طریق این بستر نمونه کارهای آنها را ببینید و به آنها سفارش دهید تا سریع، ساده، امن، ارزان و با کیفیت کارهای خود را به انجام برسانید.

پوستر تبلیغاتی

طراحی پوسترهای تبلیغاتی انتخابات؛ قطعا یکی از ضروریات و المان های بنیادی هر تبلیغاتی پوستر است، به خصوص تبلیغات انتخاباتی. پیشنهاد می کنیم خدمات گلچین شده ی طراحی پوستر های تبلیغاتی انتخابات را ببینید.

مهر خاتم و خوشنویسی برای برندینگ

مهر خاتم اسم شما در تبلیغات انتخاباتی تان قطعا می تواند حال و هوای طرح های تبلیغاتی شما را برای مخاطبین تان جذاب تر و دلنشین تر کند. خدمات گلچین شده ی طراحی مهر خاتم و خوشنویسی برای طرح های گرافیکی و پوسترهای تبلیغاتی انتخابات را می توانید در اینجا ببینید.

اینفوگرافیک برای تبلیغات

اگر خود را اهل علم و دانش معرفی می کنید، حتما و بلاشک طراحی اینفوگرافیک برای تبلیغات می تواند جایگاه شما را در ذهن مخاطبانتان چند پله ارتقا دهد. خدمات حرفه ای طراحی اینفوگرافیک را برای تبلیغات انتخاباتی خود در اینجا می توانید ببینید.

تیزر و انیمیشن تبلیغاتی

انیمیشن های کوتاه تبلیغاتی نیز در بسیاری موارد اگر حرفی داشته باشید که ارزش روایت تصویری را داشته باشد، می تواند تأثیر انتقال پیام شما را چندین برابر کند. خدمات تولید تیزر و انیمیشن تبلیغاتی برای انتخابات را در اینجا ببینید.

شعر و شعار و پیام تبلیغاتی

ذوق ادبی برخی از افراد در سرودن شعرها و شعارهای تبلیغاتی نیز می تواند برای تقویت و اغنای پیام های شما کمک کننده باشد. خدمات ارائه شده در بخش شعر و شعار و پیام تبلیغاتی را برای پیام و شعار تبلیغات انتخاباتی خود از اینجا مشاهده نمایید.

استیکر های تبلیغاتی

امروزه، تلگرام، رسانه ی ارتباطی مجازی شماره ی یک ایرانیان است و این یعنی شما به هیچ وجه نباید از آن غافل شوید. پیام های تبلیغاتی خود را در قالب استیکرهای تلگرام ارائه نمایید تا بیشتر و بیشتر دیده شوید. برای مشاهده ی خدمات طراحی استیکر تلگرام برای تبلیغات انتخاباتی خود، اینجا را ببینید.

تبلیغات تلگرامی

پیرو توضیحات قبلی، حتما پست ها و مطالب و پیام های تبلیغاتی خود را در تلگرام منتشر خواهید کرد. اما اگر تعداد کمی بازدید از پست های شما انجام شود، چه نتیجه ای برای شم خواهد داشت؟ با احتمال و قطعیت بالا می توان گفت که نتیجه ی منفی! چون افراد گمان می کنند شما از محبوبیت بالایی برخوردار نیستید و این در نظر آنها در خصوص انتخاب شما تأثیر جالبی نمی گذارد. حالا فرض کنید که ده ها و صدها هزار بازدید از پست ها و پیام های تبلیغاتی شما در تلگرام انجام شود؛ فکر می کنید این چه نتیجه خواهد داشت؟ پس تبلیغات تلگرامی برای افزایش بازدید پست های تبلیغاتی خود را نیز فراموش نکنید. برای مشاهده ی خدمات ارائه شده در حوزه ی تبلیغات تلگرامی و افزایش بازدید پست های تلگرام این جا را ببینید.

بهره وری رویکرد استخدام فریلنسر برای انجام کارهای تبلیغاتی به خصوص پروژه های موقتی، امری اثبات شده است. امیدواریم با انتخاب روش درست، برنامه ریزی درست و اجرای درست، بتوانید به خوبی و با موفقیت این روزهای داغ را سپری نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *