۱۰ موردی که در هنگام کار کردن در منزل باید به آن توجه کنید.

کارکردن در منزل اصلا آسان نیست، اگرچه می‌تواند آرامش‌بخش باشد. و این آرامش هم به مواردی مانند زمان و مکان و میزان آسایش بستگی دارد. در «انجام میدم»، ما یک سری نکات را برای کار در منزل آماده کرده ایم. شما با بررسی فهرستی که در اینجا ارائه کردایم می توانید از پس این مسئله هم بربیایید

۱٫ شبکه ی اینترنتی پر سرعت.

وصل شدن به اینترنت پرسرعت از ملزومات دنیای کار امروز است. فرستادن و دریافت ایمیل و برقراری ارتباط از طریق ویدئوکنفرانس در اغلب پروژه های کاری مورد نیاز است.

۲٫ کامپیوتر.

ضرورت این وسیله‌ی ارتباطی و اینترنت پر سرعت به یک اندازه است. به خاطر داشته باشید که نوع کاری که انجام می‌دهید تعیین‌کننده‌ی نوع کامپیوتر شماست. برای پروژه هایی که کار گرافیکی سنگین می طلبد، کامپیوتری با سرعت بالاتر و چیپ گرافیکی به روزتر مورد نیازتان خواهد بود.

۳٫ کامپیوتر و ابزار کار مناسب.

تهیه‌ی کامپیوتر مناسب برای دفتر کار در منزل، زمان‌بر است. به خصوص زمانی که به دنبال ویژگی‌های خاصی در آن هستید. در هر صورت، داشتن کامپیوتر و ابزار کار دیگری که با دیگر فعالان صنعت هماهنگی داشته باشد، از ملزومات کار شما است.

۴٫ دفتر در منزل/ مکانی آرام.

اگر در منزل کار می‌کنید، داشتن دفتر کار مخصوص در منزل ضروری است. یک دفتر کار اختصاصی، فضایی را برای شما فراهم می‌کند تا از هرج و مرج و آشفتگی زندگی روزمره دور شوید و بدون فدا کردن کیفیت کارتان در آرامش به انجام آن بپردازید.

۵٫ برنامه ریزی مناسب برای کار.

کار کردن در منزل می‌تواند تمرکزتان را به هم بزند، به خصوص اگر بچه های شما دور اتاق‌ها می‌دوند یا صدای تلویزیون از اتاق کناری به گوش می‌رسد. یک برنامه‌ریزی دقیق برای کسانی که در منزل کار می‌کنند بسیار لازم است. تعیین زمان بندی خاص برای کار به شما کمک می‌کند که منظم و کارآمد باشید و در ایجاد تعادل بین کار و زندگی موفق عمل کنید.

کار در منزل-انجام میدم

۶٫ لوازمی که در محل کار با آن‌ها آشنایی دارید.

استفاده از لوازمی که به طور معمول در دفتر کار استفاده می‌کنید می‌تواند به شما احساس حرفه‌ای بودن بدهد و می‌توانید به وسیله‌ی آنها اهمیت کار خود را بسنجید. این لوازم می‌تواند هر چیزی باشد؛ از یک چاپگر گرفته تا یک لیوان مخصوص و یا حتی یک منگنه.

۷٫ زمانی را برای دیدار با همکاران یا مشتریان اختصاص دهید.

دیدار با همکاران و یا مشتریان در شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر تمام وقت در دفتر کار منزلتان هستید و به ندرت از منزل خارج می شوید, اختصاص دادن زمانی برای این کار لازم است.

۸٫ لباس کار.

لباس کار یعنی پیراهن و شلوار رسمی برای آقایان و بلوز و شلوار رسمی [یا فرم رسمی] برای خانم‌ها. کار کردن در منزل به این معنا نیست که با پیژامه یا لباس راحتی جلوی صفحه نمایش کامپیوتر بنشینید و با فردی ویدئو کنفرانس داشته‌باشید. اگر با اعتماد به نفس و رسمی لباس بپوشید، در کارتان هم اعتماد به نفس خواهید داشت.

۹٫ لوازم مورد نیاز دفتر کار.

لوازم مورد نیاز دفتر کار شامل خودکار، مداد، دفتر یادداشت و منگنه، حتما باید از قبل تهیه شده باشند. شما که نمی‌خواهید در هنگام یادداشت یک شماره تلفن یا آدرس ضروری دست خالی باشید.

۱۰٫ نور مناسب.

دفتر کار تاریک، دلگیر است و ایجاد افسردگی می‌کند. نور خوب و مهم‌تر از همه نور طبیعی کمک می‌کند تا حال و هوای دفتر کارتان شاد و زنده و مثبت باشد. نور خوب به ویدئوکنفرانس هم کمک می‌کند و فضای کلی دفترتان را بهبود می بخشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *