اطلاعیه‌ی شماره‌‌ی دو درخصوص ادامه‌ی فعالیت انجام‌میدم

همان‌طور که در اطلاعیه‌ی قبلی اعلان گردید، بعد از سال‌ها تلاش برای ارائه‌ی بالاترین کیفیت در تجربه‌ی فریلنسینگ و برون‌سپاری برای ایرانیان و با وجود این که توانسته‌بودیم بیش از هر پلتفرم دیگری در ایران‌ پذیرای سفارش‌های برون‌سپاری خدمات دیجیتالی باشیم، وقتی به این نتیجه رسیدیم که با توجه به مجموعه‌ی مشکلات و موانع، نمی‌توانیم آن طور که شایسته است برای رشد و توسعه‌ی این پلتفرم در کشور سرمایه‌گذاری کنیم، رویکرد حرفه‌ای را در توقف فعالیت دیدیم.

اما انتظار این همه بازخورد پر از احساس از مخاطبانمان نداشتیم؛ یکی می‌گفت با درآمدی که در انجام‌میدم به دست می‌آورد سرطان مادرش را درمان می‌کند. یکی می‌گفت از طریق این پلتفرم توانسته با وجود زندگی در شهرستانی کوچک و با امکانات کم، مسیر شغلی خود را پیدا کند. یکی می‌گفت با انجام‌میدم بر ترس ورود به بازار کار غلبه کرده و هزینه‌های تحصیلش را تامین می‌کند. یکی می‌گفت در انجام میدم به عنوان فریلنسر شروع کرده و رشد کرده، حالا کسب‌وکار خود را دارد و ضمن ایجاد اشتغال برای چند نفر دیگر، به عنوان کارفرما در انجام میدم پروژه ایجاد می‌کند‌ و چرخه‌ی زیبایی از خلق ارزش را شکل داده. و صدها بازخورد دیگر که باعث شد در تصمیم خود تجدید نظر کنیم.

ما کار خود را برای خدمت‌رسانی به شما شروع کرده بودیم و با اعتماد شما رشد کرده بودیم، لذا نمی‌توانستیم به این بازخوردها بی‌اعتنا باشیم. پس عزم خود را جزم کردیم و در مدت کمتر از یک ماه با چندین شخص و مجموعه در خصوص واگذاری انجام‌میدم مذاکره کردیم‌. موضوع ساده‌ای نبود و می‌بایست اطمینان حاصل می‌کردیم که این شخص یا مجموعه توان و صلاحیت لازم برای مدیریت و توسعه‌ی انجام‌میدم را داشته باشد.

و حالا، خوشحالیم اعلام کنیم که با باقدمت‌ترین پلتفرم فریلنسینگ در ایران به توافق رسیده‌ایم و انجام‌میدم بعد از این به عنوان بخشی از مجموعه‌ی پارس کدرز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

از صمیم قلب امیدواریم که این تغییر منجر به خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای فریلنسرها و کارفرمایان گرامی شود. برای همه‌ی شما آرزوی موفقیت‌های بیش‌ازپیش داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *