عظمت خود را دریابید – وین دایر [معرفی کتاب]

نام کتاب: عظمت خود را دریابید

نویسنده: وین دایر

مترجم: محمدرضا آل یاسین

تعداد صفحات: ۹۶ صفحه

 

می‌توانید در اینجا کتاب را به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

عظمت خود را دریابید وین دایر - انجام میدم

 

درباره‌ی کتاب:

هر انسانی با تولدش نشان می‌دهد که برنده است چراکه شانس زنده بودن را پیدا کرده است. هر انسان، قطعه‌ای از پازل هستی است. اهمیت هر کس به آن حد است که بدون وجود او، پازل جامعه‌ی بشری ناقص خواهد بود.

برای رسیدن به خواسته هایتان، در دنیای درون خود سیر و سفر کنید. به آن چه در آرزویش هستید اعتقاد داشته باشید، خود را سزاوار آن بدانید و بعد وارد عمل شوید. باید موانع را کنار زد. گاهی این موانع واقعی و گاهی ذهنی هستند.

وقتی از گل سرخ حرف می‌زنیم حروف گ – ل – س – ر – خ به ذهن شما نمی‌آید، بلکه تصویری از گل سرخ در ذهن شما ایجاد می‌شود. پس با تصویر ذهنی تجربه‌ای را به مغز بسپارید. همه‌ی توانایی های شما به این امر بستگی دارد که چگونه خود را در ذهنیت خود می‌بینید. باورها و آموخته‌هایی را که نادرست هستند از ذهن خود دور بریزید.

تاثیر تصاویر ذهنی بر رفتار بسیار زیاد است. اما منظور این نیست که با صرف به تصویر کشیدن خواسته‌ها در ذهن، می توان به آن خواسته‌ها دست یافت. بلکه اولین قدم، تصویر ذهنی است.

وین دایر - انجام میدم

آنان که مشکل بی‌خوابی دارند، تصویر منفی بی‌خوابی را به ذهن خود داده‌اند. جوانی و پیری احساسی است که می‌توان در ذهن خود آن را یافت و در سیمای خود آن را دید. بیماری و سلامتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر در ذهنتان لیمویی را قاچ بزنید، در عمل بزاقتان ترشح می‌شود. این قدرت نیروی ذهن را نشان می‌دهد.

شفا از درون شما می‌آید. می توان تنگی نفس، سرماخوردگی، اعتیاد به سیگار، الکل و مواد مخدر، اضافه وزن و امثال این ها را با نیروی ذهن کنترل کرد.

زندگی هر کس نشان دهنده‌ی طرز فکر اوست. باید مسئولیت زندگی را به گردن گرفت. ما مسئول رفتاری هستیم که دیگران با ما دارند. چون خود ما به آنها اجازه‌ی چنین رفتاری را می‌دهیم.

اگر کسی شما را دوست ندارد، بدانید که حداقل کافی است خودتان را دوست داشته باشید.

کنترل احساسات تان را به دست دیگران ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *