مدیران و چالش های تصمیم گیری – ماکس اچ بیزرمن [معرفی کتاب]

نام کتاب: مدیران و چالش های تصمیم گیری

نویسنده: ماکس اچ بیزرمن

مترجم: علی سرزعیم

تعداد صفحات: ۳۲۰ صفحه

 

 

 

مدیران و چالش های تصمیم گیری - انجام میدممدیران و چالش های تصمیم گیری - انجام میدم

 

درباره‌ی کتاب:

مدیران در هر سازمانی به صورت مداوم در معرض تصمیمات متفاوتی درباره‌ی ذینفعان، بازار، نیروی انسانی، سازمان و … هستند و در بسیاری از مواقع بر مبنای شهود خود قضاوت می‌کنند. این در حالی است که عوامل متعددی سبب سوگیری و برداشت ناصحیح در قضاوت آن‌ها می‌شود.
این کتاب راهنمای کاربردی و جامعی برای مدیران است که آن‌ها را برای شناخت بهتر این سوگیری‌ها و غلبه بر آن‌ها یاری می‌دهد تا کیفیت تصمیمات مدیریتی خود را افزایش دهند.
در کتاب پیش روی شما، قضاوت افراد در شرایط کاری مختلف مورد بررسی قرار گرفته و استراتژی‌های کاربردی برای ایجاد تغییر در فرآیند تصمیم‌گیری و بهبود این فرآیندها عرضه خواهد شد. با این هدف که این استراتژی‌ها بخش دائمی رفتار شما گردد.

در خلال این کتاب، شما با مثال‌های متعددی از تمرین‌های تصمیم‌گیری و نمونه‌های واقعی روبه‌رو خواهید شد که در طول سال‌ها تدریس این موضوع توسط نویسنده جمع‌آوری گردیده است. این مثال‌های عملی و عینی به شما کمک می‌کند تا کیفیت قضاوت‌های مدیریتی خود را ارتقا دهید.
این کتاب در دانشگاه‌های ممتاز آمریکا، مدارس بازرگانی و موسسه‌های سیاست‌گذاری و همچنین کلاس‌های روانشناسی و اقتصاد به طور وسیع مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین کسانی که در عرصه‌ی روانشناسی تصمیم‌گیری، مالی رفتاری و اقتصاد رفتاری فعالیت می‌کنند، استقبال شایان توجهی از آن کرده‌اند.

ماکس بازرمن - انجام میدم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *