ساخت موکاپ کتاب :: پیشنهاد ایجاد کاره در «انجام میدم»

خدمات زیادی در انجام میدم در حوزه ی طراحی و تولید کتاب ارائه می شود که از بین آن ها می توان به طراحی جلد کتاب و همینطور صفحه آرایی نیز اشاره کرد.

از طرفی، خیلی وقت ها مؤلفین کتاب ها، دلشان می‌خواهد قبل از انتشار کتابشان، نمونه‌ای از آن را از نزدیک ببینند. در این زمینه موکاپ‌ها یا نمونه های پیش ساخته ‌سه بعدی و دیجیتالی هستند که به کمک این دسته افراد می‌آیند و به راحتی با ساختن موکاپ کتاب می‌توان نتیجه را از قبل مشاهده نمود.

شما می‌توانید به سادگی این موکاپ‌ها را ساخته و در قالب یک کاره در «انجام میدم» ارائه کنید. از طرفی لازم نیست که شما یک طراح گرافیکی همه فن حریف بوده و یا صفر تا صد مهارت های استفاده از فتوشاپ را داشته باشید تا بتوانید یک نمونه‌ی بسیارخوب سه بعدی از یک کتاب تهیه کنید.

می‌توانید قالب‌ها و تمپلیت‌های آماده‌ی زیادی را در اینترنت پیدا کنید، اما مراقب کپی رایت باشید تا برایتان دردسرساز نشود. بسیاری از این قالب‌ها به صورت رایگان در اینترنت قرار داده شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

نمونه‌هایی از این کار را می‌توانید در ادامه ببینید:

 

پیشنهاد کاره موکاپ کتاب - انجام میدم

 

پیشنهاد کاره موکاپ کتاب - انجام میدم

 

پیشنهاد کاره موکاپ کتاب - انجام میدم

در صورتی که اطلاعات لازم را از این خدمت به دست آورده‌اید، همین الآن دست به کار شوید و یک کاره برای فروش این خدمت ایجاد نمایید!

2 نظر برای “ساخت موکاپ کتاب :: پیشنهاد ایجاد کاره در «انجام میدم»

  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۸:۱۶ بعد از ظهر
    Permalink

    اشتباه تایپی:
    “می‌توانید قالب‌ها و تمپلیت‌های آماده‌ی زیادی را در اینترنت پیدا کنید، اما مراقب کپی رایت باشید تا برایتان دردسرساز *’شود’*” = نشود

    سایت خوبی ایجاد کردید دمتون گرم

    پاسخ
    • ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۴۹ قبل از ظهر
      Permalink

      خیلی ممنون دوست عزیز از تذکرتون:)

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *