با نماد اسم خود، هویت شیک تری در فضای مجازی داشته باشید

این روزها شبکه های اجتماعی بخش جداناپذیری از زندگی ما شده اند، گویی هر کدام از ما جزئی از یک جامعه ی مجازی شده‌ایم که در این جامعه به هویتی متناسب با خودمان هم احتیاج داریم. معمولا در این شبکه ها، فعالیت های کاربران و عکس پروفایل شان این هویت را به دیگران نشان می‌دهد. هرکس نشانه و نمادی خاص برای خود بر می‌گزیند، نماد اسم ، عکسی خانوادگی، عکسی متفرقه و یا لوگویی که شخص برای خود تهیه کرده است.

در این میان به نظر می رسد که طراحی آرم اسمی و استفاده از لوگوهای مختلف برای اسم روز به روز متنوع تر و در نتیجه محبوب تر می‌شود. شما می توانید از تایپوگرافی اسم خود به عنوان عکس پروفایلتان استفاده کنید، این تایپوگرافی می‌تواند به صورت لوگوی اسم و یا مهر اسم باشد. خوشبختانه این طراحی اسم ها تنوع بسیار زیادی دارد که برای هر کسی با هر موقعیتی و سن و سالی می توان تایپوگرافی مناسب را انتخاب کرد. مثلا لوگوی اسم شما می تواند جنبه ی رسمی، طنز، کاری و… داشته باشد.

اگر به حوزه ی لوگو و طراحی لوگو علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم اینفوگرافیک روانشناسی طراحی لوگو را در بلاگ انجام میدم ببینید.

پس از تهیه ی این لوگو، می توان از آن در موقعیت های زیادی از جمله تصویر پروفایل تلگرام یا عکس پروفایل اینستاگرام، امضا برای عکس هایی که خودتان گرفته اید و یا امضا برای پایان ایمیل هایتان استفاده کرد. حتی می توانید نماد اسم خود را به صورت لوگوی اسم اختصاصی خود را روی ماگ یا دفتر خود چاپ کنید تا نام و برند شخصیتان جلوه ی بیشتری پیدا کند.

یکی دیگر از مواردی که تازگی به جمع نشانه های هویت در فضای مجازی پیوسته است و محبوبیت زیادی هم از طرف کاربران به دست آورده، نماد اسم به صورت استیکر اسم تلگرام است. افراد می توانند به سادگی بدون نوشتن جملات طولانی با استفاده از این استیکرها احساسات خودشان را هنگام مکالمه با دوستان و آشنایانشان در قالبی منحصر به فرد نمایش دهند و لذت ببرند.

و اما فریلنسرهای خلاق «انجام میدم» اینجا هم هوای شما را دارند و آماده اند تا انواع مختلفی از نماد اسم یا لوگوی اسم ها و یا استیکر اسم ها را مطابق با نظر و خواسته ی شما طراحی کرده و در اختیارتان قرار دهند. ما برای شما کاره هایی که این خدمت را ارائه می‌دهند در کالکشن لوگوی اسم و استیکر اسم و مهر اسم جمع آوری کرده ایم تا بتوانید به راحتی لوگوی اسم مناسب خود را پیدا کنید و آن را سفارش دهید. اسم شما هر چیزی که باشد، از جمله : حمیدرضا ، آزیتا ، روناک  ، ژاله  ، مهنا  ، نسترن  ، مهدی  ، آرین  ، پویان  ، پیام  ، فرنوش  ، کامیار  ، مادر  ، پدر  ، عشق  ، نجمه  ، سامره  ، سایه  ، فرزین  ، هدیه  ، تشکر  ، مهرشاد  ، ترانه  ، ماشا  ، فاطمه  ، ساناز  ، زهرا  ، مریم  ، پریسا  ، سحر  ، شهرزاد  ، علی  ، محمد  ، حسین  ، رضا  ، ستاره  ، امیر  ، احسان  ، آیدا  ، نازنین  ، مهرنوش  ، سعید  ، علیرضا  ، حسن  ، شیوا  ، آزاده  ، الهام  ، هادی  ، مینا  ، سارا  ، نگین  ، مهسا  ، امین  ، امید  ، احمد  ، فرهاد  ، ریحانه  ، حمید  ، افشین  ، داوود یا …. می توانید لوگوی اسم، طراحی اسم، تایپوگرافی اسم و استیکر اسم آن را به صورت اختصاصی سفارش دهید و دریافت کنید.

 

سفارش نماد اسم - انجام میدم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *