چطور همراه با تحصیل کسب درآمد کنم؟

دانش آموزان

یکی از بهترین تجربه ها در دوران دانش آموزی، کسب درآمد است. هر چقدر هم که این درآمد کم باشد، اعتماد به نفسی به نوجوانان می دهد که وصف نشدنی است. نوجوانان می توانند از همین سنین با فنون کسب درآمد و مدیریت مالی آشنا شوند و تلاش کنند تا بتوانند ذخیره ی کوچک اما ارزشمندی برای خود فراهم کنند.

ممکن است این سوال پیش بیاید که دغدغه ی کسب درآمد ممکن است دانش آموزان را از تحصیل بازدارد و البته این مسئله به جا هم هست. اما امروز با بستر امن و آسانی که «انجام میدم» فراهم کرده است دیگر نیازی نیست یک دانش آموز زمانی برای پیدا کردن مشتری و یا حل و فصل اختلافات و یا توافق بر سر قیمت ها بگذارد. در «انجام میدم» هر مبادله به صورتی طراحی شده که هم برای خریدار و هم برای فروشنده به راحت ترین و بهینه ترین شکل ممکن باشد.

 

دانشجویان

در این دوران بسیاری از دانشجویان به دنبال کار هستند، کاری که هم بتواند کمک خرجشان باشد و آن ها را به سمت استقلال بیشتر از خانواده سوق دهد و هم با ساعت های کلاس ها و زمان مطالعه ی شان تداخلی نداشته باشد. ممکن است در نگاه اول پیدا کردن شغلی با این شرایط غیرممکن به نظر برسد اما امروزه آزاد کاری (فریلنس) راه حلی برای این مواقع است.

شما در «انجام میدم» می توانید مهارت های خود را در قالب خدمات مختلف برای فروش ارائه دهید و سفارش های خود را در هر مکان و زمانی که دلتان می خواهد انجام دهید.

 

اگر گرفتاری دانشگاه و مدرسه برای شما زمان خالی ای جا نگذاشته تا روی کارهایی که دوست دارید، توسعه ی مهارت هایتان و کسب درآمد زمان کافی بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه خدمات گلچین شده برای دوران تحصیل را ببینید و ببینید که چطور می توانید برای کارهای دانشگاه و مدرسه از دیگران کمک بگیرید 🙂

 

 

برای کسب درآمد در انجام میدم کافیست:

  1. مهارت های خود را شناسایی کنید
  2. آن ها را در قالب یک یا چند کاره ایجاد کنید (صفحه ی شروع فروش را ببینید و فریلنسر شوید)
  3. سفارش های دریافتی را انجام و تحویل دهید
  4. درآمد خود را از کیف پول خود در «انجام میدم» برداشت کنید

 

راستی! حتی می توانید با اشتراک کاره های موجود در سایت با دوستان و آشنایانتان درآمد مضاعفی به دست آورید، چرا که سیستم هوشمندی برای بازاریابی مشارکتی در «انجام میدم» طراحی شده است که می تواند به کمک شما بیاید. راهنمای بازاریابی مشارکتی را می توانید همین حالا ببینید.

دریافت درآمد هم در «انجام میدم» بسیار ساده و بدون ابهام است و لازم نیست از این بابت نگران باشید. همچنین می توانید با کمک مرکز حل اختلاف «انجام میدم» هرگونه مشکل و اختلاف احتمالی با خریدار را به صورتی منصفانه حل کنید.

 

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، راهنمای فروش خدمات و کسب درآمد در «انجام میدم» را ببینید.

 

4 نظر برای “چطور همراه با تحصیل کسب درآمد کنم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *