طرز فکر لازم برای موفقیت برنامه‌های بازاریابی از طریق محتوا[اینفوگرافیک]

امروزه، همه جا از روش های نوین بازاریابی و پادشاهی محتوا بر این روش ها صحبت می شود. به طور کلی، به استفاده ی از محتوا در بازاریابی، بازاریابی محتوایی گفته می شود. این رویکرد، از مرحله ی تحقیق و تبیین و تدوین استراتژی های محتوایی شروع می شود و پس از تولید و تست و انتشار و مشاهده ی نتایج و جمع آوری بازخوردها، دوباره به مرحله ی اول باز می گردد، بر اساس یافته های جدید به روز می شود و دوباره همین چرخه را به شکلی پخته تر طی می کند.

اما بازاریابی محتوایی را نمی توان یک فرآیند مکانیکی دانست. طرز فکر بازاریابی از طریق محتوا، چیزی است که اگر قصد دارید از محتوا برای توسعه و رونق کسب و کار خودتان بهره بگیرید، باید به آن توجه ویژه داشته باشید. شما برای اجرا و پیش برد برنامه های بازاریابی محتوایی خود باید هم تفکر هنری و احساسی داشته باشید و هم تفکر منطقی و محاسباتی. به عبارتی باید مطمئن شوید که در تیم استراتژیست محتوای خود، هم افراد راست مغز را در اختیار دارید و هم افراد چپ مغز را. این دو طرز تفکر، اگرچه نگاه متفاوتی به موفقیت دارند، اما در کنار یکدیگر، خواهند توانست نتایج فوق العاده ای را برای برنامه های بازاریابی محتوایی شما به ارمغان آورند.

در این اینفوگرافیک، طرز فکر لازم برای موفقیت برنامه های بازاریابی محتوایی را از هر دو نگاه منطق و احساس مرور کرده ایم:

 

تولید محتوا - طرز فکر لازم برای موفقیت برنامه‌های بازاریابی محتوایی

 

مزایای تولید محتوا بر کسی پوشیده نیست؛ از سئو گرفته تا ایجاد آگاهی از برند در رسانه های اجتماعی. اما چطور می توانید با هزینه ای معقول، محتواهای مطلوب تولید کنید؟

پیشنهاد می کنیم از فریلنسر های انجام میدم برای تولید محتوا کمک بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *