برند شخصی چیست و چرا شما به شدت به آن احتیاج دارید؟

افراد موفق در هر رشته‌ای، دارای برند شخصی هستند و دیگران آن‌ها را با مجموعه‌ای از تخصص‌ها و رفتارهای حرفه‌ای خاص می‌شناسند. برند شخصیِ قدرتمند مانند یک برند تجاری قدرتمند جزئی از دارایی‌های مهم برای صاحب برند است. امروزه مهم‌ترین عامل برای موفقیت یک فریلنسر (کسی که به طور شخصی پروژه می‌گیرد و کار می‌کند)، توانایی او در ایجاد یک برند شخصی است. برند شخصی معتبر، مشتریان را به سوی شما جذب می‌کند و باعث می‌شود بتوانید قیمت‌هایی بیشتر از میانگین بازار به مشتریان خود پیشنهاد کنید و آنها با کمال میل خواهند پذیرفت.

اما پرسنال برند یا برند شخصی چیست؟ برند شخصی، موقعیت شما در ذهن مخاطبین و مشتریان شماست. افرادی که با شما کار می‌کنند و با شما در ارتباط هستند، با شنیدن نام شما چه تصویری در ذهنشان شکل می‌گیرد؟

سوال بعدی این است که چطور می‌توان برند شخصی را ایجاد کرد؟ پاسخ این است که شما یک برند شخصی ایجاد نمی کنید! در حقیقت هم اکنون شما دارای یک برند شخصی هستید. کافی است که از دوستان یا مشتریان خود یک نظرخواهی انجام دهید و یا اینکه اسم خودتان را در گوگل جستجو کنید، خواهید دید هم اکنون شما دارای جایگاه مشخصی در ذهن افرادی که با شما تعامل دارند، هستید. مهم این است که شما برند شخصی فعلی خود را شناخته و سپس با دقت آن را مدیریت کنید تا آنچه که مردم از شما می‌بینند و در ذهنشان از شما شکل می‌گیرد، چیزی باشد که شما می‌خواهید!

برای اینکه بتوانید برند شخصی معتبر و قدرتمندی برای خود بسازید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در دوره‌ی آنلاین ویدیویی «ساخت برند شخصی اصیل» با تدریس «امیر مهرانی» که در وب سایت «وب یاد» ارائه می شود، ثبت نام کنید. با هماهنگی انجام شده با «وب یاد»، کاربران «انجام میدم» می توانند با ارائه کوپن هدیه (anjaam) از تخفیف ۶۰ درصدی استفاده کنند. این کوپن برای مدت محدود و تا تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۴ اعتبار دارد.

 

در این دوره با مشاهده‌ی ۳۳ درس ویدیویی به مدت ۴ ساعت و در سه گام، مدیریت برند شخصی خود را یاد خواهید گرفت:

  • قدم اول؛ کشف برند فعلی: همه‌ی انسان‌ها یک برند شخصی دارند. برند فعلی را باید کشف کرد و این کشف با خودشناسی شروع می‌شود. ما نیاز داریم تا شناخت بسیار خوبی از توانایی‌ها، ضعف‌ها و رفتارهای خود داشته باشیم.
  • قدم دوم؛ طراحی برند ایده‌آل: برند ایده‌آل ما باید براساس اصالت ما ساخته شود. برندی که ستون‌هایش ویژگی‌های قدرتمند ما است. همینطور تخصص و دانشی که شما خودتان را با آن معرفی می‌کنید نیز باید مبتنی بر علاقه‌ها و قابلیت‌های شما باشد. عنوان شغلی را خود شما به‌خودتان می‌دهید. این شما هستید که انتخاب می‌کنید در چه زمینه‌هایی کار کنید و در چه زمینه‌هایی بیشتر تمرکز کنید.
  • قدم سوم؛ ارائه و پشتیبانی برند: برند شما با رفتار و اقدام یکپارچه و متداوم شکل می‌گیرد. ارائه‌ی برند با استفاده از روش‌های معرفی و پشتیبانی از برند یعنی حفظ یکپارچگی و تداوم در ارائه‌ی برند.

 

 

دوره‌ی «ساخت برند شخصی اصیل» در وب یاد

کوپن تخفیف ۶۰ درصدی برای کاربران «انجام میدم»: anjaam

مدت اعتبار کوپن تخفیف: تا تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۴

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *