لوگوی انجام میدم :: دانلود لوگوی سایت انجام میدم

لوگوی انجام میدم!؟

بله! این پست قرار نیست آموزشی رو در بر داشته باشه؛ نه برای خریداران و نه برای فروشندگان و نه هیچ گروه دیگه ای از مخاطبین انجام میدم.

اما یه پست خیلی مهمه! چرا؟! چون خیلی جاها میدیدم که در پوستر ها و سایت هایی که قصد معرفی انجام میدم رو داشتند، لوگو ای که استفاده می شد، کیفیت بالایی نداشت. هم طرح اون بنده خداها خراب میشد و احتمالا به ما بد و بیراه می گفتن که چرا لوگوی باکیفیت انجام میدم رو به راحتی در دسترس قرار ندادیم. هم خودمون زیاد از دیدن لوگوی انجام میدم در اون طرح ها هیجان زده نمیشدیم. و هم تو ذوق مخاطبین می خورد!

حتی مورد داشتیم گرافیست یه مجموعه میخواسته از اول به صورت خودجوش خودش اقدام کنه به طراحی لوگو ی انجام میدم برای طراحی پوسترشون!! بنابراین تصمیم گرفتیم لوگوی باکیفیت انجام میدم رو در نسخه های مختلف در این پست برای دانلود قرار بدیم تا به راحتی در دسترس همراهان و همکارانمون باشه 🙂

لوگوی کامل انجام میدم - شامل آقای توانا و عینک نگاه نو
لوگوی کامل انجام میدم – شامل آقای توانا و عینک نگاه نو

 

لوگوی انجام میدم - آقای توانا - بدون عینک نگاه نو
لوگوی انجام میدم – آقای توانا – بدون عینک نگاه نو

 

لوگوی انجام میدم - عینک نگاه نو - بدون آقای توانا
لوگوی انجام میدم – عینک نگاه نو – بدون آقای توانا

 

 

راستی! حتما سر فرصت از فلسفه ی لوگو و نمادهای برند انجام میدم (هم آقای توانا و هم عینک نگاه نو) براتون می نویسیم. این نکات می تونن در زمانی که قصد طراحی آرم شرکت خود را داشتید، برای شما مفید باشند.

راستی ۲! تصویر کاور این پست، کار یکی فریلنسر های خوش ذوق هستش که در طراحی و مدلسازی سه بعدی تخصص داره. پیشنهاد میکنیم شما هم حتما از هنرهاش استفاده کنید. اینم لینکش برای طراحی و مدلسازی سه بعدی.

راستی ۳! اگر احیانا قبلا ها یک لوگویی دادید یکی از دوستاتون براتون طراحی کرده و الآن نه به اصل فایل دسترسی و نه به اون دوستتون! و دنبال چاره ای هستید برای رسیدن به فایل اصلی و با کیفیت لوگو، یکی از فریلنسرهای سایت می تونه لوگوی شما رو به وکتور تبدیل کنه که قابل بزرگ کردن تا بی نهایت هم باشه. اینم لینکش برای تبدیل لوگو به وکتور.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *