سری اول دورهمی‌ها به پایان رسید: گزارش دورهمی هشتم

با توجه به این‌که دورهمی هشتم آخرین دورهمی سری اول مجموعه سری‌های دورهمی‌های من میتونم بود، ابتدای بحث رو به این اختصاص دادیم که همه‌ی افرادی که قبلا در دورهمی شرکت کرده بودند، نظراتشون رو در خصوص دورهمی برای بهبود هرچه بیشتر برنامه‌ها به اشتراک بذارن.

نظراتی که در این خصوص بیان شد:

  • بهتره که اطلاع رسانی‌های گسترده‌تری انجام بشه و افراد بتونن از این فرصت‌ها استفاده کنند، فرصت‌هایی که ممکنه کمتر جایی شرایطش فراهم بشه که این افراد با پتانسیل‌های مختلف دور‌هم جمع بشن و به تبادل نظر بپردازند؛ چراکه این دورهمی رابطه‌ی کاری خوبی هم بین یک سری افراد تا به حال شکل داده.
  • تجربه‌ی خوبی بود به لحاظ یادگیری مطالب جدید و کاربردی، امیدواریم که ادامه پیدا کنه این روند.
  • انسان‌ها تمایل به موفقیت دارند و در این مسیر محرک‌هایی مثل این دورهمی‌ها تاثیر به سزایی دارند و خط‌های فکری مختلف، بسیار در این زمینه کمک کننده هستند.
  • اعتقاد دیگری که مطرح شد این بود که این دورهمی‌ها حتما ادامه پیدا کنه با توجه به این قاعده که استمرار به علاوه شفافیت، کیفیت رو خواهد داد.

بحث رو به این شکل ادامه دادیم که هرکس در مورد موضوع مورد نظر خودش صحبت کنه و چالش‌های مربوط رو بیان کنه و نفر بعدی اگر خواست نظر خودش‌ رو در مورد همون موضوع میگه و بحث رو ادامه میده و همین‌طور این امکان وجود داشت که موضوع مورد نظر خودش رو عنوان ‌کنه.

دورهمی هشت- انجام میدم

مواردی که از طرف نفر اول که از با تجربه‌های جمع محسوب می‌شدند و سایر افراد، مطرح شد:

 

  • سعی کنیم خیلی نتیجه‌گرا نباشیم و به دنبال سریع جواب گرفتن نباشیم و به اندوخته‌های مسیرمون هم توجه کنیم.
  • خودمون رو با دیگران مقایسه نکنیم و به مقایسه‌های تحمیلی اطرافیان هم توجه نکنیم.
  • سعی کنیم در کارهای گروهی انعطاف زیادی به خرج بدیم و حساسیت بی جهت در انتخاب اعضای تیم نداشته باشیم و تمرکز رو روی انجام کار بذاریم و همدلی در کارگروهی داشته باشیم.
  • تلاش کنیم چتر حمایتی خودمون رو روی محصول حتی بعد از قطع همکاری داشته باشیم و اجازه ندیم جدایی‌ها، موجودیت رو از بین ببره.

 

پ.ن: این نوشته‌ها ظاهرا بین مطالب دیگه قایم شده بودن و ما بلاخره پیداشون کردیم! به خاطر تاخیر در انتشارشون پوزش می‌طلبیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *