انجام میدم در الکامپ ۲۱

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد و آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار را به علاقمندان ارائه می‌کند.
 

در سال‌های اخیر نقش تجارت الکترونیک در این نمایشگاه پررنگ‌تر شده و به این ترتیب فرصت ارزشمندی برای تبادل نظر و تعامل در این حوزه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته‌است. دستاوردهای این تعاملات نقطه‌ی آغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری و فناوری میان افراد است که نقش مهمی در حرکت بخشیدن به این بخش از صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان و کسب‌کارهای شاغل در آن دارد.

 

چگونه پروفایل خود را در «انجام میدم» برجسته کنیم! را هم ببینید.

هرساله نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با شور و انرژی بیشتری برگزار می‌شود و در سال‌های اخیر علاوه بر شرکت‌های تولیدکننده و پرسابقه، کسب‌وکارهای نوآورانه‌ی تجارت الکترونیک هم به جمع شرکت‌کنندگان الکامپ پیوسته‌اند. در این بین، در نمایشگاه امسال، برند« انجام میدم»، نخستین بازار خرید و فروش اینترنتی خدمات در ایران، به همراه تیمی پرانرژی، حضوری متفاوت در حوزه‌ی تجارت الکترونیک در سالن ۱۸ این نمایشگاه داشتند.

 

«انجام میدم» به سبب نو و خاص بودنش تبدیل شده بود به یکی از سوژه‌های جذاب برای رسانه ها؛ از برنامه‌ی گزارش روز شبکه ۳ تا مجله‌ی اینترنتی کلیک جام‌جم، از خبرگزاری آریا تا ساعت ۲۴، و از اقتصاد آنلاین تا دیجیاتو، سعی کردند گزارشی را به معرفی و بررسی «انجام میدم» اختصاص بدهند.

الکامپ 21-انجام میدم
« انجام میدم» که از دو سال پیش و با هدف ایجاد ارتباط بین ارائه‌دهندگان خدمات و افرادی که به این خدمات نیاز دارند، شروع به کار کرده، بازاریست برای خرید و فروش اینترنتی خدمات که این فرصت را به کاربران خود می‌دهد تا با برون‌سپاری کارهای‌شان، هزینه‌ها را کاهش داده و در زمان کوتاه‌تری به خدمات مورد نیازشان با قیمتی رقابتی دسترسی داشته باشند و به این ترتیب بهره‌وری بالاتری را تجربه نمایند.
 
کاربران در « انجام میدم» همچنین می‌توانند خدماتی که فکر می‌کنند می‌تواند برای دیگران جذاب و سودمند باشد را بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای معرفی کرده و سفارش بگیرند و منبع درآمد قابل توجهی را برای خود ایجاد نمایند.
 
امکان خرید امن خدمات، تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از سفارش دریافتی، پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته‌ی سایت، و سایر ویژگی‌های سایت، باعث شده‌اند که « انجام میدم» بتواند اعتماد مخاطبین خود را به خوبی جلب کرده و به یک بازار پررونق برای خرید و فروش خدمات در فضای مجازی تبدیل شود. حالا « انجام میدم» در چشم‌انداز خود دارد که با ادامه‌ی شناسایی و معرفی ظرفیت‌های جدید تجارت الکترونیکی، ضمن کمک به بهبود برخی مشکلات موجود در کشور از جمله مشکل اشتغال، در ترسیم چهره‌ای نو برای صنعت تجارت الکترونیکی سهیم باشد.

 

چرا خودمان برای فروش خدماتمان سایت راه‌اندازی نکنیم؟ در اینجا پاسختان را بیابید.
خدماتی که در « انجام میدم» مورد خرید و فروش قرار می‌گیرند، از شعرهای مناسبتی اختصاصی، تا طراحی سایت و اپلیکیشن اندروید و تا تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام و تا ساخت اینفوگرافیک و انیمیشن‌های دوبعدی را در بر می‌گیرند. به واقع هر خدمتی که فردی بتواند به دیگران ارائه
دهد را می‌تواند در انجام میدم یافت و با اطمینان خاطر خریداری کرد.
 

جالب این که بسیاری از این دست خدمات نیز به صورت رایگان در سایت قابل تهیه هستند و ایجاد بستر ارائه‌ی این خدمات رایگان نشان از ذکاوت بالا و دید بلندمدت بنیان‌گذاران و مدیران این بازار اینترنتی دارد.
 
در سالن ۱۸ نمایشگاه الکامپ ۹۴ کسب‍‌وکارهای کوچک و بزرگ هیجان‌انگیز دیگری نیز نظرها به سمت خود جلب می‌کردند. حضور و رشد این دست کسب‌وکارها قطعا افقی روشن از صنعت تجارت الکترونیکی در ایران را به ما نوید می‌دهد، صنعتی که بدون شک بیشترین تأثیر را در بهبود سطح زندگی و آسایش شهروندان در حوزه‌های مختلف داشته و خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *