چگونه پروفایل خود را در «انجام میدم» برجسته کنیم!

قبل از اینکه شما با یک شرکت و یا فردی حرفه‌ای شروع به کار کنید، معمولا می‌خواهید بدانید که این فردی که شما با او کار می‌کنید دقیقا کیست. ممکن است شما در مورد آن‌ها در اینترنت جستجو کنید، مشخصات مربوط به آن‌ها را بررسی کرده و یا نگاهی به رسانه‌های اجتماعی آن‌ها بیندازید. بالاخره همه‌ی ما می‌خواهیم کمی در مورد کسانی که به آن‌ها اعتماد کرده‌ایم و پول زحمت‌کشیده‌ی خود را به آن‌ها سپرده‌ایم بدانیم، که این نکته برای خریداران در «انجام میدم» هم صدق می‌کند.

 
در «انجام میدم» اولین چیزی که بسیاری از خریداران قبل از خرید انجام می‌دهند، بررسی مشخصات فروشنده است. وقت گذاشتن و فکر کردن روی پروفایلتان در «انجام میدم» بسیار مهم است؛ چرا که شما در پروفایل خود مشخصاتی را قرار خواهید داد که نشان می‌دهد شما چه کسی هستید و چرا از بقیه متمایز هستید. از تصویرتان گرفته تا توضیحاتی که در مورد خود در قسمت «درباره‌ی من» می‌دهید، همه و همه برای خریداران احتمالی شما مهم هستند. به مشخصات خود به عنوان راهی برای شناساندن خود، مهارت‌هایتان و همینطور دلیلی برای خریدار که شما را انتخاب کند نگاه کنید.

مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید

مهارت شما هر چه که باشد، چه طراحی گرافیک، چه برنامه‌نویسی، چه نویسندگی و یا هر چیز دیگری، پیدا کردن روشی خلاقانه برای نشان دادن اینکه چرا شما بهترین انتخاب برای این کار هستید بسیار مهم است. اگر شما یک طراح هستید، باید تصویر و مشخصات دیداری فوق‌العاده و جذابی داشته باشید. اگر شما یک نویسنده هستید، توضیحات شما باید جذاب بوده و به خوبی نوشته شده باشد و به همین ترتیب برای دیگر مهارت‌ها.

پروفایل خود را در انجام میدم برجسته کنیم-انجام میدم
همانقدر که حرفه‌ای نگه داشتن پروفایلتان بسیار مهم است، بیان ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فردتان نیز بسیار کارآمد خواهد بود. شما می‌توانید ویژگی‌های شخصی خود را از راه‌های مختلفی نشان دهید، مثلا ممکن است در تصویر پروفایلتان تی‌شرت مورد علاقه‌تان را بپوشید و یا به سرگرمی‌های موردعلاقه‌ی خود در قسمت «درباره‌ی من» اشاره کنید. همه‌ی این خصلت‌ها را می‌توانید بسیار زیرکانه در قسمت‌های مختلف اطلاعات کاره‌ی‌تان به نمایش بگذارید، و به یاد داشته باشید که علاوه بر توضیح خدمت مورد نظر در متن کاره باید ظرافت‌های خاصی را هم به آن اضافه کنید تا کار شما را منحصربه‌فرد و متمایز از دیگران نشان دهد.

چهره‌ی واقعی خود را نشان دهید

یکی از نیازهای طبیعی انسان این است که بخواهد چهره‌ی فردی که در حال ارتباط با او هستند را ببیند. استفاده از تصویری برای پروفایلتان که چهره‌تان را به وضوح نشان می‌دهد، موجب حرفه‌ای‌تر شدن پروفایل شما می‌شود و به مشتریان احتمالی شما اطمینان می‌دهد که با فردی واقعی روبرو هستند.

 

از فضایی که در قسمت «درباره‌ی من» در اختیار دارید عاقلانه استفاده کنید

باوجود اینکه استفاده از کلمات شاد و طنز در این قسمت خوب است، اما باید این را به خاطر داشته باشید که شما تا تعداد محدودی کلمه می‌توانید در این قسمت بنویسید و هر کلمه فضایی ارزشمند را اشغال می‌کند. سعی کنید از بحث‌هایی که به کارتان ربطی ندارد، حرفی نزنید. اول از همه بر روی توضیحی دقیق و کامل در مورد کار و حرفه‌ی‌تان تمرکز کنید و بعد از آن باتوجه به فضای باقی‌مانده، از مطالبی استفاده کنید که توضیحات را جذاب‌تر می‌کنند.

 

وقتی نوبت به برجسته‌سازی پروفایلتان می رسد، مهم این است که نشان دهید چه کسی هستید، چرا خدمت ارائه شده را انجام می‌دهید و چه اصولی برای انجام کارتان دارید. پروفایلتان را به عنوان فرصتی در نظر بگیرید که می‌توانید با آن خود را به مشتریان احتمالی معرفی کنید و فضایی ایجاد کنید که از طریق آن مشتریان با شما و شیوه‌ی کاری شما آشنا شوند. یک پروفایل خوب باعث ایجاد اعتماد و شور و شوق خریداران می‌شود و امری مهم در شروع کسب‌و کارتان در «انجام میدم» است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *