چالش‌هایی که در آغاز کارآفرینی با آن مواجه می‌شویم.

شروع، هر کسی این قسمت را تجربه می‌کند. هر چقدر هم که در مورد ایده‌ای که داریم هیجان‌زده باشیم و برای شروع اشتیاق داشته باشیم، باز هم استارت کار را زدن سخت‌ترین قسمت آن است. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید یک کسب‌وکار جدید راه بیاندازید و یا تصمیم دارید یک کاره‌ی جدید بسازید، در هر حالت شروع کار معمولا سخت‌ترین چالشی است که با آن مواجه می‌شوید.
در مطلب اقتصاد کاره‌ای این هفته تصمیم داریم نکاتی را با شما در میان بگذاریم که به شما کمک می‌کنند تا در هر سطحی که هستید اولین قدم‌های کارآفرینانه را راحت‌تر بردارید.

 

نگرش‌تان را تغییر دهید.

ممکن است تلاش برای کسب درآمد برای دانشجویان تبدیل به چشم‌اندازی تکراری و خسته‌کننده‌ باشد، چراکه در بیشتر مواقع این کسب درآمد از راه شغل‌هایی مثل وارد کردن داده و غیره صورت می‌گیرد که هیچ خلاقیت و تفکری در طی آن انجام نمی‌گیرد؛ در حالیکه دوران دانشجویی دورانی طلایی برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی است. بهتر است نگرش خود را به کلی عوض کنید و به فکر ایده‌هایی نوین و خلاقانه برای کسب درآمد در این فرصت مناسب باشید.

 

زمان‌بندی، همه چیز است.

یکی از نکات بسیار مهم در شروع کارآفرینی، زمان‌بندی است. گاهی لازم است در زمان خاصی محصولی را وارد بازار کنید و اگر آن زمان خاص بگذرد دیگر شما نتیجه‌ی مطلوب را نخواهید گرفت. اگر تا به حال هم این مسئله را تجربه کرده‌اید، از همین امروز تصمیم بگیرید که دیگر آن تجربه تکرار نشود و هیچ موقعیت و فرصتی از دستتان نرود.

شروع کارآفرینی - انجام میدم

 

مراقب اشتباهاتتان باشید.

خب آماده‌اید برای کارآفرین شدن؟ همه چیز را مهیا کرده‌اید؟ ممکن است که همه چیز آماده به نظر برسد اما باید به شما اخطار بدهیم که در ابتدای راه ممکن است باز هم دچار اشتباهاتی بشوید. البته اصلا جای نگرانی نیست، چراکه کارآفرینان بسیار موفق هم در ابتدای راه دچار خطاهایی شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه تا حدودی از این خطاها جلوگیری کنید « پنج مورد از بزرگترین افسوس‌هایی که کارآفرینان با آن مواجه می‌شوند» را بخوانید.

 

پیشنهاد شما برای شروع کارآفرینی چیست؟ با ما در نظرات به اشتراک بگذارید

2 نظر برای “چالش‌هایی که در آغاز کارآفرینی با آن مواجه می‌شویم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *