چطور برای فروش بیشتر خدمات خود، یک کاره‌ی شگفت انگیز بسازیم؟

معمولا کمی تحقیق قبل از ایجاد یک کاره می‌تواند تاثیر زیادی در فروش بیشتر خدمات و موفقیت‌مان در آن کاره داشته باشد. فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید اولین کاره‌تان را بسازید و برای اولین بار خدماتی را برای فروش در انجام میدم ارائه دهید، یکی از کاره‌های منتشرشده‌تان را بازنگری کنید و یا کاره‌ای در یک دسته‌ی جدید بسازید و خدمات جدیدی را معرفی کنید. در هر صورت توجه به راهکارهایی که در ادامه برایتان آورده‌ایم می‌تواند شما را در راه موفقیت برای فروش بیشتر خدمات تان قرار دهد.

 

برای فروش بیشتر خدمات خود، ابتدا بازار کار خود را پیدا کنید.

بهترین ایده‌های ساخت کاره، ایده‌های کوچک، محدود اما قابل گسترش هستند که زمان انجام آن‌ها کوتاه است. به عنوان یک فروشنده، اولین ماموریت شما این است که مجموعه‌ی توانایی ها و مهارت های خود را تبدیل به خدمات کوچک کرده و برای هرکدام کاره‌ی جداگانه‌ای در نظر بگیرید که قیمت مناسب و معقولی داشته باشد. هنگامی که کاره‌ی خود را آماده می‌کنید، از خود بپرسید:
• آیا برای انجام این کاره زمان کمی لازم است؟
• آیا این خدمت قابل گسترش است؟ می‌توانم به هر خریدار چند سفارش از این خدمت را ارائه کنم؟
• آیا خدمات افزوده‌ای هم هستند که بتوانم برای تکمیل کاره به آن اضافه کنم؟

اگر تمام پاسخ‌هایتان به این سوال‌ها «بله» است، مطمئن باشید که کاره‌ی خوبی برای ارائه در دست دارید.

 

در مورد توانایی‌هایتان تحقیق کنید.

هنگامی که در فکر ساخت یک کاره هستید، بهتر است که به کاره‌های دیگر، که خدمتی مشابه با خدمت شما را ارائه می‌دهند، نگاهی بیندازید. آگاهی از اینکه دیگر فروشندگان در «انجام میدم» چه خدماتی را می‌فروشند، به شما کمک می‌کند تا بازار توانایی خود و آن چه که برای موفقیت احتیاج دارید را پیدا کنید. از خودتان بپرسید:
• آیا در حال حاضر تعداد زیادی کاره‌های مشابه با کاره‌ی شما وجود دارد؟
• چطور می‌توانید کاره‌ی خود را از دیگر کاره‌های مشابه متمایز کنید؟
• آیا نیازی را در بین خریداران می‌بینید که در کاره‌های موجود پاسخ داده نشده باشد؟
اگر می‌بینید که کاره‌های زیادی در حال حاضر خدمت مشابه با خدمت شما را در «انجام میدم» ارائه می‌کنند، بهتر است به دنبال راهی باشید که کاره‌ی خود را از بقیه متمایز کنید. مثلا اگر سفارش تایپ انجام می دهید، و می بینید که خیلی ها تایپ متون ساده را پیشنهاد می کنند، شما می توانید تایپ متون ترکیبی فرمول دار و … را پیشنهاد نمایید.

 

از ارزش خدمت خود آگاه باشید.

در پست قیمت گذاری خدمات راجع به تعیین قیمت کاره ها توضیح دادیم. سعی کنید قیمتی مناسب را برای کاره های خود تعیین نمایید. ارائه ی تخفیف برای سفارش‌های بیشتر (می‌توانید برای راهنمایی به چطور در «انجام میدم» به مشتریان خود تخفیف بدهیم؟ مراجعه کنید) برای جذب خریدار نیز روش خوبی است. اطمینان حاصل نمایید که خدمتی که ارائه می نمایید، جای دیگری به صورت رایگان و یا با قیمت های کمتر ارائه نمی شود. برای فروش بیشتر خدمات خود، خیلی مهم است که خریداران احتمالی شما مطمئن باشند که هیچ‌کجا خدمت شما به رایگان عرضه نمی‌شود.

 

جریان کاری خود را مشخص کنید.

بهتر است قبل از ر سیدن سفارش‌ها جریان کاری خود را مشخص و مرتب کنید تا دچار مشکل در تحویل سفارشات نشوید. جوانب مختلف فرآیند کاری خود را به وسیله‌ی سوال‌های زیر بسنجید:
• چه ساعاتی در روز و یا در هفته به انجام سفارشات مشغول خواهم بود؟
• چطور می‌توانم فضای کاری با بازدهی بالا داشته باشم؟
• به چه چیزهایی برای انجام سفارشاتم احتیاج دارم؟

 

 

در این پست چند پیشنهاد به شما ارائه دادیم برای ساخت کاره‌ا‌ی موفق و پربازده برای فروش بیشتر خدماتی که می توانید ارائه نمایید. شما چه پیشنهاداتی دارید؟ با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

3 نظر برای “چطور برای فروش بیشتر خدمات خود، یک کاره‌ی شگفت انگیز بسازیم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *