مصاحبه با یکی از فریلنسر‌های موفق انجام میدم: Behnam12

همانطور که از نام فریلنسر یا همان آزاد کار مشهود است، در فریلنسینگ به مراتب آزادی کاری بیشتری وجود دارد. یکی از دلایل اصلی تمایل فریلنسر‌ها به فریلنسینگ همین مورد می‌باشد که باعث شده کاملا از آزاد بودن و محدودیت نداشتن کار خود راضی هستند.

به عنوان مثال شما می‌توانید در هر مکانی به سفارش‌های فریلنسینگ و درخواست های استخدام فریلنسر موجود در سایت رسیدگی کنید و یا فریلنسر می‌تواند در هر زمانی در طول روز به تکمیل سفارش‌های خود بپردازد و تنها محدودیت موجود ارائه سفارش تکمیل شده قبل از موعد تحویل می‌باشد. به همین دلیل افراد زیادی در طول شبانه روز در منزل خود به فریلنسینگ می‌پردازند.

بسیاری از افراد به دلایل مختلف کار در منزل را به کار‌های اداری و پر رفت و آمد که معاشرت‌های زیادی را نیز می‌طلبد ترجیح می‌دهند. البته نا گفته نماند که از میان این افراد، مواردی نیز دیده می‌شوند که از مهارت‌های بالای کاری و همچنین ارتباطی برخوردارند و انتخاب کار در منزل هیچ رابطه‌ای با نداشتن مهارت و یا تخصص ندارد.

متاسفانه در بسیاری از موارد در جامعه‌ی ما برخورد مناسبی با افراد دارای معلولیت یا کم توانی جسمی نمی‌شود و بار‌ها دیده شده است که این عزیزان در آخر مجبور به گوشه گیری و انزوا می‌شوند. خوشبختانه این شرایط باعث نشده تا افراد دارای معلولیت یا کم توان جسمی دست از تلاش برای کسب مهارت و تقویت حوزه‌ی تخصص خود بردارند و از مهارت و تخصص بالایی برخودارند و به راستی توانسته‌اند جمله‌ی معلولیت محدودیت نیست را معنا کنند.

با تمام این اوصاف گاهی اوقات کار کردن در محیط‌های رسمی و پر رفت و آمد برای افراد دارای معلولیت یا کم توان جسمی سخت به حساب می‌آید که متاسفانه نهایتا باعث عدم استفاده از آن‌ها و تخصص آن‌ها در محیط‌های کاری رسمی می‌شود. در این موارد فریلنسینگ می‌تواند انتخاب صحیح و ایده الی برای افراد دارای معلولیت یا کم توان جسمی و در عین حال کاربلد باشد تا از این طریق بتوانند خدمات و تخصص خود را به دیگران ارائه بدهند و هم درآمد کسب کنند.

امروز می‌خواهیم با یکی از فریلنسر‌های موفق سایت یعنی Behnam12  مصاحبه‌ای داشته باشیم که در ادامه می‌توانید مشروح این مصاحبه را مطالعه کنید:

  1. معرفی کوتاهی از خودتون بگید (نام و نام خانوادگی، سن و محل زندگی، سوابق تحصیلی و کاری و…)
    وقت بخیر. من بهنام میرزاده هستم، ۵۴ ساله و ساکن تهران. بنده دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه دولتی بوده و دانشجوی سال آخر دکتری پیام نور می‌باشم. سابقه تدریس و ترجمه بنده شامل حدود ۲۰ سال می‌باشد که در این مدت در دانشگاه‌ها و موسسات مختلف مشغول بکار بودم.
  2. چه قدر طول کشید که در انجام میدم اولین سفارش را بگیرید؟
    بدلیل مشکل تکلمی ناشی از جانبازی که برام پیش اومد مجبور به ترک تدریس در دانشگاه‌های خودم شدم و تنها در چند موسسه مربوطه به دانشجویان دارای معلولیت مشغول تدریس شدم. بعد از مدتی خواهر زاده‌ی بنده من رو در این سایت ثبت نام کردند. در ابتدا اصلا امیدی نداشتم که بتونم کار کنم دوباره ولی به لطف خدا در ۲ یا ۳ هفته بعد از ثبت نام اولین سفارش خود که نوشتن رزومه بود رو دریافت کردم.
  3. توضیحی و یادآوری مختصری از اولین سفارشی که دریافت کرده بودید را با ما در میان بگذارید.
    بعد از نظر خوب و مثبت اولین خریدار، ناگهانی تعداد سفارش‌ها زیاد شد و من تونستم کارم رو ارتقا بدم. به مرور که افراد بیشتری رضایت داشتند، تونستم به سطوح ۱ ، ۲ و بعد هم حرفه‌ای برسم. در این مدت سعی کردم کار‌ها را رو دقیق و بسیار منظم و سر وقت انجام بدم. بعد کاره‌های بیشتری ایجاد کردم و در زمینه‌هایی که تخصصی داشتم، مثل ترجمه انگلیسی به فارسی و بر عکس، آماده سازی مقالات آی اس آی، ارائه کلاسی، سرچ، نوشتن روزمه، ایمیل، ساخت پاورپوینت و غیره مشغول بکار شدم.
  4. آیا در خارج از انجام میدم، کاره ی خود را تبلیغ می کنید؟
    به دلیل اینکه در شبکه‌های اجتماعی عضویت ندارم، تنها تبلیغ برای کار بنده، نظر مشتریان قبلی هست که به لطف خدا همیشه مثبت و امیدوار کننده بوده که می تونه برای افراد جدید، بسیار مفید باشه و در تصمیم گیری بهشون کمک کنه.
  5. آیا به غیر از فریلنسینگ کار دیگری نیز انجام می دهید؟
    در حال حاضر اصلی ترین منبع درآمد بنده وبسایت انجام میدم هست و در خارج از وبسایت کار‌های جزئی مربوط به همین کاره‌ها رو انجام میدم.
  6. یک خاطره ی جالب از کار خود در انجام میدم را با ما در میان بگذارید
    هر سفارش که با نظر مثبت تکمیل میشه برای من امیدوار کننده هست.
    مصاحبه با فریلنسر موفق - انجام میدم
  7. چه پیشنهاداتی به دیگر فریلنسر های فعال در انجام میدم برای موفق شدن دارید؟
    فکر می‌کنم به عنوان فریلنسر، بهترین کار این هست که کیفیت کار رو بالا ببریم تا افراد بیشتری جذب بشن. بعد میشه روی ارتباط با مشتری، مشتری مداری، نظم در انجام کار و غیره کار کرد. البته تبلیغات نیز صد در صد مفید خواهد بود.

مصاحبه با فریلنسر موفق - انجام میدم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *