چگونه ساعت های مچی هوشمند می‌توانند بهره‌وری را افزایش دهند

در عصر حاضر ساعت های هوشمند در حال پیوستن به وسایل بسیار جدید و موفق هستند و به نقطه‌ی مرکزی صنعت تکنولوژی در ماه های اخیر تبدیل شده اند. به خصوص توسط شرکت های بزرگی مثل اپل و سامسونگ که در حال تولید ورژن های منحصر به فرد خود برای سازگاری با گوشی های هوشمندشان هستند. از ابعاد گوناگونی می‌توان به این ساعت های هوشمند و تاثیرشان بر بازار نگاه کرد.

شما می‌توانید به ساعت های هوشمند به عنوان یک وسیله‌ی مستقل و یک تغییر دهنده‌ی بازی در صنعت تکنولوژی، مثل آیفون، نگاه کنید. همچنین شما می‌توانید آن ها را به عنوان یک وسیله‌ی جانبی برای گوشی های هوشمند هم در نظر بگیرید، که به نظر می‌رسد این راه مشترکی باشد که شرکت هایی مثل اپل، سامسونگ و تولیدکننده های دیگر مثل پبل (Pebble) طی کرده اند.

در طی هفته های اخیر، ما هم مشتاقان تکنولوژی و هم مصرف کنندگان را دیده‌ایم که هر دو در حال پرسش این سوال بودند که آیا ساعت های هوشمند تنها اسباب حواس پرتی است و یا یک وسیله‌ی کارآمد که واقعا بازده کاری را بالا می‌برد؟

دلایل متفاوتی هستند که نشان می‌دهند این ساعت ها بهره‌وری را افزایش می‌دهند و اولین آن ها این است که در حقیقت استفاده از آن ها موجب می‌شود تا شما زمان بسیار کمتری را صرف استفاده از گوشی هوشمندتان کنید.

البته یک ساعت هوشمند مانند ساعت اپل در واقع همان اطلاعات گوشی هوشمندتان را نمایش می‌دهد اما این را هم باید در نظر بگیریم که اپل ساعت هوشمند اپل را برای استفاده‌ی ۵-۱۰ ثانیه ای در هر دفعه طراحی کرده است و آن به این معنی است که استفاده‌ی شما از آن در محدوده ی کوتاه تری قرار می‌گیرد. در نتیجه، شما کمتر به گوشی هوشمند خود نگاه می‌اندازید و کمتر احتمال دارد تا از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که حتی وقت بیشتری از شما می‌گیرند.

ساعت هوشمند-انجام میدم

علاه بر آن، ساعت های هوشمند ابزار مورد احتیاج شما را مستقیما در مچ شما قرار می‌دهند. ابزار هایی مثل تایمرها، اپلیکیشن های فیتنس و تناسب اندام، اپلیکیشن های خطوط هواپیمایی و یادداشت ها که همگی کمک می‌کنند تا شما زمان کمتری را صرف گوشی هوشمند خود کنید. و وقتی شما همه ی این ابزار ها را دم دست خود و بر روی مچ خود دارید، زمان کمتری را صرف پیدا کردن گوشی خود می‌کنید و کار ها بسیار سریع تر از آنچه که فکرش را می‌کنید انجام می‌شوند.

برای مثال، اگر شما بتوانید به کارت پروازتان برای یک سفر هوایی در عرض چند ثانیه دست پیدا کنید در مقایسه با اینکه قفل گوشی خود را باز کنید، اپلیکیشن مربوطه را پیدا کنید و کارت پرواز را بگیرید، زمان بسیار زیادی را در دراز مدت صرفه جویی کرده اید. کم کردن زمان انجام هر کار حتی در حد چند ثانیه باعث می‌شود تا در دراز مدت زمان زیادی را ذخیره کنید و کمک می‌کند تا بازدهی بالاتری داشته باشید.

البته، حقیقتی وجود دارد و آن این است که مچ شما با استفاده از ساعت های هوشمند همواره در حال زنگ زدن و هشدار دادن خواهد بود اما نهایتا دسترسی به همه ی این ابزار ها که زمان شما را هم ذخیره می‌کند بر نکات منفی این ساعت ها غلبه می‌کند و این ساعت های هوشمند را به وسیله ای بسیار مفید برای افزایش بهره‌وری تبدیل می‌کند.

اگر با همه ی این اوصاف، کماکان به دنیای گوشی های هوشمند وفادارید و علاقه ای به استفاده از ساعت های مچی هوشمند ندارید، پیشنهاد می کنیم مقاله ی بررسی ۱۰ مورد از برترین گوشی های هوشمند را ببینید.

یک نظر برای “چگونه ساعت های مچی هوشمند می‌توانند بهره‌وری را افزایش دهند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *