قیمت‌ گذاری مناسب، عامل مهمی برای افزایش فروش کاره!

سلام! در این پست می‌خوایم بریم سراغ یکی از مهم‌ترین عواملی که در خرید کاره‌ی شما موثره. این عامل مهم، قیمت گذاری کاره‌ی شماست!

«انجام میدم» دست فروشندگان رو در قیمت گذاری خدمات باز گذاشته تا هر قیمت منطقی ای که دلشون می‌خواد (البته تا سقف مشخص هر فروشنده با توجه به سطحش) برای کاره و خدمتشون بگذارن و از این نظر محدودیتی نیست اما باید توجه داشته باشین که محدودیت اصلی و واقعی رو خریداران و بازار حرفه‌ی شما تعیین می‌کنه.

ممکنه شما خدمت خوبی ارائه بدین اما به خاطر قیمت بالا و نامتناسبی که براش در نظر گرفتین هیچ کاربری حتی نتونه نزدیک دکمه‌ سفارش بشه! و یا از طرف دیگه، ممکنه قیمت را بیش از حد پایین انتخاب نمایید که باز هم باعث دافعه میشه!

 

ما برای قیمت گذاری کاره هاتون به شما پیشنهاد می‌کنیم که قیمتی انتخاب کنید که اولا برای خودتون به صرفه باشه و ثانیا کاملا رقابتی و متناسب با بازار کارتون باشه تا خریداران رغبت بیشتری برای سفارش دادن کاره‌ی شما داشته باشن. اگر هم از بازار کارتون اطلاعی ندارید، یه جستجوی ساده بین کاره های موجود داخل سایت و قیمت گذاری های اونها، می‌تونه کمک زیادی بهتون بکنه تا تصمیم مناسبی برای قیمت کاره‌تون بگیرید.

 

یادتون باشه که خریدار باید وجه تمایزی بین کاره‌ی شما با کاره‌های دیگه‌ی ببینه تا اونو سفارش بده، و یکی از تمایزات مهمی که می‌تونه تاثیر شگفت‌انگیزی رو نظر خریدار داشته باشه همین قیمته، البته با حفظ کیفیت! مخصوصا اگر خدمت شما تو کاره‌های زیادی دیده می‌شه، خدماتی مثل سفارش ترجمه، سفارش تایپ، تولید محتوا، ساخت پاورپوینت و … .

در واقع یکی از قوانین طلایی می‌گوید: «مثل یک خریدار فکر کنید، تا بیشتر بفروشید»

و البته حتما توجه داشته باشید که الزاما قیمت پایین قیمت خوب و جذاب نیست! چه بسا خریدار ممکن است به کیفیت کار شما شک کند!

 

good-cheap-fast

 

به یاد داشته باشد حتما در قسمت قیمت گذاری مبنای قیمت گذاری پایه را مشخص کنید و اگر تمایل دارید حتما پیش از دریافت سفارش آن را بررسی کنید حتما گزینه «دریافت سفارش تنها از طریق پروژه اختصاصی» را فعال کرده باشید.

 

یکی دیگه از راه‌های جذب خریدار از طریق قیمت گذاری، تخفیف دادنه. تخفیف گرفتن تو خریدهای آنلاین به اندازه‌ی تخفیف گرفتن تو خریدهای غیرآنلاین مزه می‌ده و حسابی رو نظر خریدارها برای دادن سفارش و یا دادن سفارش بیشتر تاثیر می‌گذاره، پس در صورت امکان خودتون رو حتما به این ویژگی موثر مجهز کنید و زودتر یادبگیرین که چطور در «انجام میدم» تخفیف بدین.

 

امیدواریم با استفاده از این راهکار بتونید یک کاره‌ی شگفت انگیز بسازید و روز به روز به تعداد سفارش‌هاتون زیاد بشه!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *