مثل یک خریدار فکر کنید تا بیشتر بفروشید!

هیچ کس به اندازه‌ی شما در مورد کسب‌و کارتان نمی‌داند و در حقیقت برای بسیاری از فروشندگان در «انجام میدم» این مسئله مشکل ساز است. ممکن است شما بتوانید به سادگی در ذهن خودتان یک پروفایل فروشندگی و یک کاره‌ بسازید که به نظر خودتان فوق‌العاده باشد اما در حقیقت برای خریداران خیلی جذاب و فریبنده نباشد.
زمانی را بگذارید و به پروفایل و کاره‌‌‌ی خود به چشم یک خریدار نگاه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا روشی که با آن خود و خدماتتان را عرضه می‌کنید، تغییر کرده و فروش شما افزایش چشمگیری پیدا کند.
در ادامه راه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که باعث می‌شوند شما بتوانید به چشم یک خریدار به پروفایل و کاره‌های خود نگاه کنید و اشکالات احتمالی آن‌ها را رفع کنید.

 

به پروفایل خود از زاویه‌ای دیگر نگاه کنید.

به آخرین باری که برای خرید چیزی برای کسی به خرید رفته‌اید فکر کنید. مثلا وقتی که تصمیم داشتید برای کسی هدیه‌ای بخرید. وقتی مشغول خرید هدیه بودید چه چیزی درمورد آن چشمتان را گرفت؟ تصویر روی بسته بندی و یا توضیحات جذابش؟ و یا شاید هم هر دو؟
کاره‌ی شما و پروفایلتان هم باید خصوصیاتی داشته باشند که در نگاه اول نظر خریدار را به خود جلب کنند.

مهارت‌ها و خدمات ماهرانه نیاز به توضیحات ساده دارند.

نگاهی به توضیحات کاره‌ی خود بیندازید: آیا برای کسی که در حرفه‌ی خودتان فعالیت می‌کند، معقول و مناسب به نظر می‌رسد؟ برای کسی که در این حرفه هیچ تجربه‌ای ندارد، چطور؟
اگر کسی که در حرفه‌ی شما تجربه‌ای ندارد، نمی‌تواند به خوبی منظور کاره‌ی شما و خدمتی که ارائه می‌کنید را بفهمد، مطمئن باشید که تا الآن مشتریان احتمالی زیادی را پرانده‌اید!
اگر در معرفی کاره به زبانی ساده و قابل فهم مشکل دارید، فکر کنید که در حال توضیح دادن کاره‌ی خود برای یکی از دوستانتان هستید که هیچ اطلاعاتی درمورد خدمت ارائه شده ندارد.
سپس توضیحاتی برای کاره‌ی خود بنویسید که برای هر کس به آسانی قابل فهم باشد، مخصوصا برای مشتریان احتمالی‌تان.

 

افزودنی‌های شما باید کامل کننده‌ی خدمت پایه‌ی کاره باشند.

ایجاد افزودنی یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌هایی است که فروشندگان از طریق آن می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند و خریدارانشان هم رضایت بیشتری داشته باشند. در این بین، افزودنی‌هایی که خدمت پایه را تکمیل‌تر می‌کنند طرفداران بیشتری دارند.
افزودنی‌های خود را بررسی کنید و سعی کنید که همه‌ی آن‌ها مرتبط با خدمت پایه‌ی ارائه شده باشد.

نتیجه‌گیری

وقتی که شما به چشم خریدار به کاره‌ی خود و توضیحات آن نگاه می‌کنید و توضیحات را بر این اساس اصلاح می‌کنید، مطمئن باشید که کاره‌ی شما برای جذب خریداران احتمالی آماده شده‌است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *