چطور از کاره‌ها درآمدی نجومی به دست آوریم؟!

کسب درآمد از طریق کاره‌هایتان فقط به کمی خلاقیت احتیاج دارد. بعضی از موفق‌ترین فروشنده‌های ما در «انجام میدم» کسانی هستند که به خوبی می‌توانند از ابزارهای موجود در«انجام میدم» مطابق با میل و علاقه‌ و هدفشان استفاده کنند. برای مثال به سادگی می‌توان در «انجام میدم» به خریداران تخفیف بدهیم و از این طریق مشتریان بیشتری جذب کنیم، اما خیلی‌ها ممکن است نتوانند راهی برای تخفیف دادن از طریق ابزارهای موجود در «انجام میدم» بیابند، این جاست که خلاقیت به میدان می‌آید.
 
در ادامه نکاتی را برای شما می‌آوریم که به شما کمک می‌کنند تا درآمد بیشتری از کاره‌هایتان کسب کنید:
 

برای کاره‌ی‌تان افزودنی بگذارید.

در نظر گرفتن یک خدمت مشخص پایه و سپس ارائه‌ی افزودنی‌هایی در کنار آن، راه بسیار خوبی برای ارائه‌ی خدمات متفاوت‌تر و کسب درآمد بیشتر است. حتی کوچکترین خدمت جانبی هم می‌تواند به یک افزودنی بسیار جذاب تبدیل شود.
 

درخواست خریداران را به پول تبدیل کنید.

افزودنی‌هایی برای کارهای سنگین‌تر و پیچیده‌تر ایجاد نمایید تا هنگامی که خریدار در حین سفارش درخواست کار بیشتری می‌کند، بتواند افزودنی مورد نظر را ثبت کرده و به ازای آن کار بیشتر، پول بیشتری هم به شما برسد.
 

از راه تبلیغات کاره‌ی خود را ارتقا دهید.

بهترین و موثرترین کار برای افزایش بازدید و در پی آن افزایش خرید از کاره‌ی شما، تبلیغ کردن آن در جاهای مختلف است. می‌توانید برای این کار از شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، وبسایت‌ها و فروم‌ها استفاده کنید.

 

در آخر باید بگوییم که بهترین راه برای افزایش سفارش‌هایتان این است که به دید نقدگرایانه به کاره‌ی خود نگاه کنید و سعی کنید خلاقیت خود را به کار ببندید تا کاره‌ی هیجان‌انگیزی خلق کنید. در معرفی کاره‌ی خود به خریداران احتمالیتان نشان دهید که از دیگر رقیبان متمایز هستید و کاری خاص و ویژه تحویلشان خواهید داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *