مصاحبه با یکی از موفق‌ترین فریلنسر های انجام میدم: Askaram

موفق شدن در فریلنسینگ برای بعضی‌ها یک چالش بزرگ به حساب می‌آید، موفقیتی که قطعا با افزایش درآمد همراه خواهد بود. حتما شما هم در انجام میدم فریلنسر‌هایی را دیده‌اید که سطح فریلنسری و فروش بالایی دارند. شاید از خود می‌پرسید چطور می‌توانید یکی از همین فریلنسر‌های موفق باشید. در گذشته مطلبی در مورد موفقیت در فریلنسینگ برای شما نوشتیم، اما این بار می‌خواهیم شما را با یکی از فریلنسر‌های موفق سایت بیشتر آشنا کنیم.

مسلما به عنوان فریلنسر شناخت بیشتر فریلنسر‌های موفق به موفقیت شما نیز کمک خواهد کرد و باعث ایجاد انگیزه در شما می‌شود. در اینجا می‌خواهیم کمی بیشتر با یکی از فریلنسر‌های خوبمان یعنی askaram آشنا شویم.

ابتدا بیایید کمی بیشتر از زبان این کاربر با او آشنا شویم و بیشتر راجع به او و کار‌هایی که انجام داده، بدانیم، او خود را اینگونه به ما معرفی می‌کند:
 ” من نادیا گشتی هستم. متولد ۴ مرداد۱۳۶۹ از شهر خوش آب و هوای رشت 

تحصیلات آکادمیک من در دوره کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار بوده و در دوره کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با گرایش استراتژیک (EMBA)

من سالهاست که در زمینه کسب و کارهای آنلاین فعالیت دارم . درست از ۶ سال پیش که تحصیلم در رشته مهندسی نرم افزار به پایان رسید، تصمیم گرفتم که دانش تجربی خود را افزایش بدهم. به همین دلیل در شرکتی که تمرکز بر پیاده سازی کسب و کارهای آنلاین داشت به کارآموزی پرداختم. در این دوره با ابزارها و مهارت های متعددی در حوزه دیجیتال مارکتینگ آشنا شدم.

مهارت هایی مثل برنامه نویسی PHP، طراحی وبسایت با استفاده ازCMS های متعدد، انواع روش های مارکتینگ مثل گوگل ادوردز، سئو، ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی محتوا، شبکه های اجتماعی و ….

 پس از گذشت مدتی تصمیم گرفتم که مهارت پیاده سازی کسب و کار آنلاین را به صورت کاملا تخصصی و دانشی بیاموزم. به همین سبب رشته تحصیلی مدیریت اجرایی را جهت تحصیلات در دوره کارشناسی ارشد انتخاب کردم و سعی کردم که دانش مدیریت کسب و کار و تحلیل استراتژیک را بیاموزم. میتوانم بگویم که این منطقی ترین تصمیم کاریِ زندگی من بود.

قرار گرفتن من در مسیر آموختن دانش کسب و کار همزمان شد با  تجربه رویدادهای متعدد کسب و کار، استارتاپی و وورکشاپ های تخصصی در این حوزه. برای من که یک دختر جوان شهرستانی بودم خیلی سخت بود که هر هفته به تهران بیایم و در ایونت هایی حضور داشته باشم که حتی یک همشهری هم همراهم نبود. اما تمام این سختی ها منجر به جمع آوری کوله باری از تجربه هیجان انگیز دنیای کسب و کارهای مدرن بود.

درست مثل فردی بودم که از آکواریومی کوچک به اقیانوسی بی انتها پا گذاشته است. دنیای بزرگی را به چشم میدیدم که اطرافیانم از درک آن عاجز بودند، لذا تصمیم گرفتم که همشهریانم را هم از این جریان مطلع کنم. در اولین اقدام اولین رویداد استارتاپ ویکند شهر رشت را به همراه دوستانم برگزار کردم و با همراهی همکاران قدیمی شرکتی با مضمون پیاده سازی کسب و کارهای استارتاپی پایه گذاری کردم که با نام تجاری استارتاپ پرو معرفی شد. در طول فعالیت استارتاپ پرو پروژه های متعددی در زمینه پیاده سازی کسب و کارهای آنلاین به انجام رسید.

روزهای زیبایی بود، ایونت های کوچک استندآپی شرکت را به یاد میاورم که به جهت آشناسازی فعالان کسب و کارهای آنلاین به پا میکردیم تا تیم های قدرتمند ایجاد کنند. وورکشاپ های کوچک و بزرگی که با هدف آموزش نحوه استاندارد پیاده سازی کسب و کار به پا میکردیم و بحث های شبانه در گروه تلگرامی پرمخاطبمان جهت افزایش دانش پیاده سازی کسب و کار.

با گذشت زمان احساس کردم که شهر من از مرحله آگاهی وجود چنین استانداردی عبور کرده است و به خوبی میتواند درک کند که برای پیاده سازی کسب و کارهای نوپا نیازمند طی چه مراحلی است، وجود رویدادهای منظم استارتاپی و گروه های فعال هم گواه این قضیه بود. لذا ماموریت خود در استارتاپ پرو را به اتمام رساندم و تصمیم گرفتم مسیر کاری خود را در سطوح بالاتر دنبال کنم.

انتخاب بعدی من همراهی تیم های بزرگ و تجربه پروژه های بزرگ کسب و کار ، مخصوصا دیجیتال مارکتینگ بود. هم اکنون فرصتی فراهم آمده بود تا دانشی که در این سالها آموخته ام را به مرحله اجرایی در مقیاسی بزرگ درآورم. آژانس دیجیتال مارکتینگ شهرآرا که تمرکز بر پروژه های دیجیتال مارکتینگ کشوری داشت را انتخاب کردم و به عنوان مدیر پروژه دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار شدم. هم اکنون به همین فعالیت مشغولم و خوشحالم که میتوانم در کنار همکارانی قدرتمند کمپین های بزرگ و تاثیرگذار کشوری را تجربه کنم.”

در ادامه، مصاحبه‌ی کوتاهی با این فریلنسر موفق، یعنی askaram انجام داده‌ایم که می‌توانید آن را در تصویر پایین مشاهده نمایید:

مصاحبه با فریلنسر موفق - انجام میدم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *