کوبی برایانت [نقل‌ قول هفته]

کوبی برایانت بسکتبالیست برجسته‌ی ‌آمریکایی، در پست Shooting Guard برای تیم لس آنجلس لیکرز بازی می‌کند.

او یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ ان بی ای به شمار می‌آید و همواره یکی از ارکان مهم تیم ستارگان All Star بوده‌است (تیم ستارگان متشکل از برجسته‌ترین بازیکنان لیگ ان بی ای است و اعضای این تیم با توجه به عملکرد بازیکنان، هر سال تغییر می‌کند). او به همراه شکیل اونیل، با تیم لیکرز به ۳ قهرمانی، از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ دست یافت.

کوبی برایانت در فصل ۰۸–۲۰۰۷ به عنوان بهترین بازیکن ان بی ای (MVP) انخاب شد و جایزه‌ی باارزش‌ترین بازیکن ان ‌بی‌ ای را از آن خود کرد و در همان سال، تیم لس آنجلس را به فینال این رقابت‌ها رساند و همچنین با تیم بسکتبال ایالات متحده آمریکا، قهرمان المپیک شد.

 

راهکار بیل گیتس در هنگام شکست را  ببینید.

 

وی تا کنون دوازده بار در بازی ستارگان یا All Star شرکت داشته و در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شده‌است.

وی همچنین در سال ۲۰۱۰ به عنوان بازیکن اول از لحاظ کسب امتیاز در تاریخ باشگاه لیکرز معرفی شد. او تا کنون ۸ بار در تیم اول منتخب ان بی ای (ALL_NBA FIRST TEAM)و ۸ با در تیم اول دفاعی ان بی ای(ALL_DEFENSE FIRST TEAM) قرار گرفته‌است.

او همچنین در نظر سنجی سال ۲۰۰۹ که به وسیله دو شبکه‌ی ورزشی معروف ایالات متحده (TNTو Sporting News)انجام گرفت، توانست بالاتر از پنج رقیب دیگر خود و با آمار ٪۵۴ از کل نظرات، عنوان بهترین بازیکن دهه‌ی اخیر (بین سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹)را از آن خود کند.

 

برای رسیدن به موفقیت این اینفوگرافیک هم برایتان مفید خواهد بود.

 

او تاکنون پنج بار قهرمانی ان بی ای و دو بار عنوان بهترین بازیکن فینال ان بی ای را کسب کرده‌است.

اسم مستعار او مامبای سیاه است.

 

اینجا درمورد این بسکتبالیست بیشتر بخوانید.

کوبی برایانت - انجام میدم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *