چطور در «انجام میدم» پول پارو کنیم؟!

میخواهید بدانید که چطور پول پارو کنید؟ اول باید به دنبال پاسخ این سوال باشید که با کدام پارو قصد پارو کردن پول ها را دارید. پاروی شما در واقع همان مهارت های شماست که می توانید با استفاده از آنها خدماتی را برای ارائه به دیگران تعریف کنید، سفارش بگیرید و تحویل دهید و پول را به سمت خود جذب کنید.

فروشندگان موفق در «انجام میدم» از توانایی‌ها و استعدادهای خودشان برای ارائه‌ی خدمات متمایز و خاص استفاده می‌کنند و با این روش به راحتی درآمد قابل توجهی را از سایت به دست می‌آورند.
در ادامه راه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به کمک آن‌ها، به عنوان یک فریلنسر موفق فروش خوبی در «انجام میدم» داشته باشید:

 

نسبت به کاری که انجام می‌دهید عشق بورزید.

برای انجام هر کار تمام تلاش خود را بکنید تا کار فوق‌العاده‌ای را به خریدار تحویل بدهید. تا جایی که می‌توانید به خریدارهایی که به مهارت شما احتیاج دارند کمک کنید و با آن‌ها راه بیاید.

 

کاری را که دوستش دارید انجام دهید و کاری را که انجام می‌دهید دوست بدارید.

«انجام میدم» این امکان را به شما می‌دهد که از طریق ارائه‌ی کاری که واقعا به آن علاقه دارید، درآمد کسب کنید. سعی کنید که مهارت و استعداد شما به خوبی در هر کدام از کاره‌هایتان نمایان باشد.

 

خلاق باشید.

در حال حاضر کاره‌های زیادی در«انجام میدم» هستند، پس سعی کنید که خدمت خاص و متفاوتی را با توجه به توانایی‌هایتان ارائه بدهید. فقط چیزهایی را بفروشید که خودتان ساخته و یا طراحی کرده‌اید. به کالکشن های انجام میدم، مثل کالکشن بازاریابی محتوایی سر بزنید و ببینید که چه خدماتی بیشتر مورد توجه هستند. این موضوع می توانید به شما در تعریف خدمات جدید ایده بدهد.

 

به اصالت اهمیت بدهید.

تا جای ممکن برای معرفی کاره‌ی خود از محتوایی استفاده کنید که خودتون ساخته و یا طراحی کرده‌اید. استفاده از محتوای اینترنتی باعث پایین آمدن ارزش کاره‌ی شما می‌شود. اگر خودتان در نویسندگی مهارت کافی ندارید، می توانید با هزینه ای بسیار پایین، از خدمات تولید محتوا که توسط فریلنسرهای دیگر ارائه شده است استفاده نمایید.

 

خاص باشید.

سعی کنید خدمتی را ارائه کنید که فقط خاص و ویژه‌ی خودتان باشد. سمت خدمات تکراری نروید و یا سعی کنید خدمات تکراری معمول را به شکلی جدید و متمایز ارائه کنید.

 

جلب توجه کنید.

اولین و بزگترین فرصتی که برای جلب توجه مشتریان دارید، تصویر کاره ی شماست که در لیست ها قرار نمایش داده می شود. پس برای انتخاب تصویر کاره ی خود سلیقه ی زیادی به خرج دهید. اگر سلیقه ی لازم برای انجام این کار را در خود نمی بینید، از سایر فریلنسر های انجام میدم برای طراحی عکس نوشته ای زیبا و جذاب به عنوان تصویر کاره ی خود کمک بگیرید.

یک نظر برای “چطور در «انجام میدم» پول پارو کنیم؟!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *