معرفی کارگاه های مقدماتی و پیشرفته سئو و بهینه سازی سایت + کد تخفیف ۲۰ درصدی برای کاربران «انجام میدم»

سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، این روزها یک “باید اساسی” است برای افرادی که قصد دارند در فضای مجازی حضور داشته باشند و کسب و کار، خدمات، محصولات، مجموعه، برند فردی و … خود را در اینترنت معرفی کنند. از طرفی، داشتن یک وبسایت شکیل، برای معرفی هر برندی نیز یک ضرورت است. بنابراین می توان سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو را به طور کلی یک “باید اساسی” برای هر فردی دانست که قصد موفقیت در دنیای مدرن امروزی را دارد؛ چه در زمینه ی فردی و چه در زمینه ی سازمانی.

اگر شما یک متخصص سئو باشید، می توانید با ارائه ی خدمات سئو به کسب و کارها و افرادی که قصد ارتقای رتبه ی خود در صفحات نتایج جستجوهای اینترنتی و افزایش بازدیدهای دریافتی از گوگل و سایر موتورهای جستجو را دارند، باید به شما تبریک بگوییم؛ چرا که مهارتی بسیار ارزشمند دارید و می توانید درآمد بسیار خوبی از آن کسب نمایید. اگر تمایل دارید مفاهیم و تکنیک های پیشرفته ی سئو را فرا بگیرید، شرکت در کارگاه پیشرفته ی سئو و بهینه سازی سایت را که توسط دوستان ما در آکادمی کارآفرینی تهران و با تدریس آقای رضا شیرازی از مجرب ترین و قدیمی ترین افراد فعال در حوزه ی سئو در ایران، برگزار می شود شرکت کنید.

 

اگر به تازگی به این حوزه علاقه مند شده اید و یا قصد ورود به آن را دارید و یا اگر به عنوان کارفرما و صاحب کسب و کار می خواهید بدانید که در دنیای سئو چه می گذارد و چه مفاهیمی در این حوزه وجود دارد، پیشنهاد می کنیم در کارگاه مقدماتی سئوی و بهینه سازی سایت شرکت کنید. این کارگاه نیز توسط دوستان ما در آکادمی کارآفرینی تهران و با تدریس آقای رضا شیرازی برگزار می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *