گزارشی از صحبت با برنده‌ی خوش شانس آیفون ۶ پلاس در جشنواره‌ی تابستان طلایی ۲ سایت «انجام میدم»

و بالاخره در بعد‌از‌ظهر روز دوشنبه تاریخ ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۴ قرعه‌کشی آیفون ۶ پلاس در جشنواره تابستان طلایی ۲ سایت «انجام میدم» به صورت کامپیوتری انجام شد و برنده‌ی خوش‌شانس این جشنواره مشخص شد: جناب آقای محسن غلامی.

طی تماس تلفنی‌ای، این خبر به برنده‌ی خوش‌شانس ما اطلاع داده شد و طی صحبتی که با ایشان داشتیم در متن زیر شما را نیز از تجربیات و حال خوش ایشان مطلع می‌کنیم:

 

۱٫  آقای غلامی فکر می‌کردید برنده‌ی خوش‌شانس ما، شما باشید؟

کلاً که فکر نمی‌کردم چنین چیزی صحت داشته باشه و فکر می‌کردم تبلیغات باشه ولی امروز به دلم افتاده بود انگار، همش منتظر بودم که خبری از سایتتون بگیرم و امروز حدوداً ۱۰ باری به سایتتون سر زدم که چک کنم تا بالاخره خودتون تماس گرفتید.

بعد از خوشحالی و کلی ذوق از هردو طرف تلفن، خواستیم از تجربیات آقای غلامی در سایتمون سوال کنیم و با شما در میون بگذاریم:

 

۲٫   جناب غلامی نحوه‌ی آشنایی شما با سایت «انجام میدم» چطوری بوده؟ از چه طریقی با ما آشنا شدید؟

واقعیت اینه که من خیلی همیشه علاقمند به چنین سایتی بودم و دنبالش بودم و فکر می‌کردم لازمه که توی کشورمون چنین سایتی وجود داشته باشه تا یه روز از طریق جستجو توی گوگل برای کسب درآمد از مهارتها تونستم پیداش کنم و سریع عضو شدم.

 

۳٫    ثبت نام شما در سایت ما چه زمانی بوده؟

حدوداً ۵، ۶ ماه پیش؛ فکر کنم ماه بهمن بود.

 

۴٫    فعالیتتون در سایت چقدر بوده و چه مقدار خرید داشتید؟

حدوداً نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان خرید داشتم که خیلی هم راضی بودم، به کمک این سایت، خیلی از کارهایی رو که خودم نمی‌تونستم و یا وقت نمی‌کردم، با مبلغ خیلی مناسبی انجام شد و از همه‌شون هم راضی بودم خدا رو شکر.

 

۵٫    فکر می‌کنید نقاط قوت سایت «انجام میدم» چی می‌تونه باشه؟

این پروژه تا به حال توسط کسی انجام نشده و به نوبه‌ی خودش جدید و منحصر به فرده، هر کسی از استعداد و توانایی‌ای که داره می‌تونه به عنوان یک منبع درآمد در سایت «انجام میدم» استفاده کنه و همینطور افرادی هم که به دنبال کسی هستند که کارهاشون رو در زمان کم و با قیمت مناسب انجام بدن به راحتی می‌تونند از سایتتون بهره ببرند، پشتیبانی خیلی خوبی سایتون داره، افراد فوق‌العاده خوش صحبت و با‌حوصله که آدم خیلی راحت می‌تونه باهاشون در ارتباط باشه و با خیال راحت کار رو بهشون بسپاره، من به همه‌ی افراد دیگه هم این سایت رو توصیه میکنم چون مجموعه‌های مشخصی از افراد در اینجا گردآوری شده که به بهترین نحو می‌تونن کارتون رو سریع‌تر و با قیمتی ارزان‌تر انجام دهند.

 

۶٫    شما حتماً تجربه‌ی خوبی هم در سایت «انجام میدم» داشتید، میشه اون‌رو با ما در میون بگذارید؟

بله حتماً. من توی سایت خیلی راحت می‌تونستم به خاطر تفکیکی که شکل گرفته بود، کارهایی که میخواستم رو پیدا کنم، بررسی کنم و با کاربرها در ارتباط باشم و سفارش بدم.

 

۷٫   اگر بخواهید در یک جمله سایت را به افراد دیگر معرفی کنید اون جمله چیه؟

سایت انجام میدم برای کسب و کار بی‌نظیره؛ بی‌نظیر و نمونه‌ی دیگه‌ای نداره که بخوام باهاش مقایسه کنم. به همه توصیه می‌کنم که از این خدمات استفاده کنند.

برنده جشنواره تابستانی - انجام میدم

 

در نهایت قرار گذاشته شد که آقای غلامی برنده‌ی خوش شانس سایت «انجام میدم» همراه خانواده برای روز چهارشنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در دورهمی «من میتونم» شرکت کنند و از موفقیتهایی که تا به حال کسب کرده‌اند صحبت کرده وتجربیاتشون رو با بقیه‌ی افراد هم به اشتراک بگذارند و جایزه ی خود را تحویل بگیرند.

تصاویر و فیلم را در این صفحه ببینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *