چه کاره‌هایی برای فروش خدمات خود ایجاد کنیم؟

در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ایده‌ها و خدمات مختلفی بپردازیم که شما می‌توانید با توجه به آنها کاره‌های مورد نظر خود را برای ارائه و فروش خدمات خود در انجام میدم انتخاب نمایید. قبلا نیز در پست چگونه به راحتی از طریق انجام میدم کسب درآمد کنیم؟ ایده هایی را برای فروش خدمات و کسب درآمد در انجام میدم مطرح کرده بودیم.

  • طراحی لوگو

اگر در کار طراحی لوگو حرفه‌ای هستید، می‌توانید در این رابطه کاره‌ای را برای فروش خدمات مورد نظر خود در انجام میدم ارائه دهید. افراد زیادی هستند که به دنبال طراحی آرم شرکت خود با قیمت مناسب برای محصولات، وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهایشان هستند.

  • نوشتن نظر و دیدگاه در سایت‌ها و بلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی

افراد زیادی هستند که مایلند این دیدگاه‌های مثبت را برای وبسایت ها، محصولات یا کسب و کارهایشان داشته باشند و شما هم می توانید به همین تمایل افراد به عنوان فرصتی برای ارائه و فروش خدمات و کسب درآمد استفاده نمایید.

  • جذب لایک و دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

اگر شبکه‌ای قوی از دنبال‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی دارید یا با اصول نرم‌افزاری مربوطه آشنایی دارید، مطمئن باشید که ارائه‌ی یک کاره و فروش خدمات در این حوزه با استقبال بالایی رو به رو خواهد شد؛ مثلا برای جذب عضو تلگرام و یا جذب فالور اینستاگرام.

  • پیاده سازی و باز نویسی متن از روی صدا/ویدئو

این یعنی که حرف‌هایی که در یک فایل صوتی یا تصویری (مثل یک مصاحبه) زده می‌شود را تایپ کنید. ارائه‌ی کاره و فروش خدمات در این زمینه نیز طرفداران خود را دارد. برای این که ایده بگیرید، بخش رونویسی از صدا را ببینید.

  • نوشتن مطلب

کاره‌هایی که در این حوزه ارائه می‌شوند نیز طرفداران خود را دارند. اگر گمان می‌کنید که نویسنده‌ای حرفه‌‌ای هستید که می‌توانید بدون دغدغه و در زمانی کوتاه مطالبی با کیفیت را بنویسید و ارائه دهید، چرا که نه؛ با توجه به رونق گرفتن بازاریابی محتوایی در عصر حاضر، تولید محتوا به یکی از حوزه های داغ برای فروش خدمات و کسب درآمد تبدیل شده.

  • ویرایش متن

اگر در حوزه ی مسائل نگارشی و ویراستاری تخصص دارید، می توانید در بخش خدمات ویراستاری متن، کاره ایجاد کنید و فروش خدمات خود در این حوزه را آغاز نمایید.

  • ترجمه

اگر بر زبان انگلیسی یا سایر زبان‌ها تسلط خوبی دارید، این هم حوزه‌ی جذابی است که می‌توانید در آن به ارائه‌ی کاره و فروش خدمات بپردازید و سفارش ترجمه بگیرید.

  • خواندن و ضبط کردن صدا یا لحن‌ خاص و خلاقانه

مثلا برای تبریک تولد افراد می‌توانید با صدای یکی از بازیگران معروف یا مثلا با صدای کلاه‌قرمزی، تولدشان را تبریک گفته و فایل صوتی مربوطه را تحویل مشتری دهید. علاوه بر این، خدمات گویندگی برای ایجاد تیزرهای تبلیغاتی و کتاب های صوتی نیز طرفداران زیادی دارد و لذا اگر صدای جذابی دارید، می توانید با استفاده از آن به فروش خدمات گویندگی بپردازید.

  • تبلیغات

به دنبال ایده‌های خلاقانه‌ی تبلیغات برندها و وب‌سایت‌ها باشید. در صورت ارائه‌ی پیشنهادات جذاب، خریداران به سمت شما خواهند آمد و می توانید با فروش خدمات در قالب مشاوره های تبلیغاتی درآمد کسب نمایید.

  • نقاشی و طراحی شخصیت

اگر به نقاشی، طراحی شخصیت، کشیدن کاریکاتور و این دست کارها علاقه‌مندید، چرا ضمن نقاشی کشیدن پول در نیاورید؟ نمونه‌کارهای زیبای خود را ارائه دهید تا افراد راحت‌تر به شما اعتماد ‌کنند و بتوانید در بخش طراحی شخصیت و طراحی کاریکاتور به فروش خدمات بپردازید.

  • فوتوشاپ

اگر فوتوشاپ‌کار باشید، خودتان می‌دانید چه کنید ؛) زیردسته های بخش طراحی و گرافیک را ببینید و با توجه به حوزه ی تخصص خودتان فروش خدمات مورد نظرتان را شروع نمایید.

  • بازطراحی سایت و برطرف کردن مشکلات وردپرس

اگر یک متخصص وردپرس هستید و در کار با این cms مهارت دارید، بازار بالقوه‌ی بزرگی در انتظار شماست. کاره‌هایی مناسب را برای ارائه و فروش خدمات خود در بخش خدمات وردپرس ایجاد نمایید.

 

پیشنهاد می‌کنیم صفحه‌ی دسته‌های انجام میدم  و پست های مربوط به راه های کسب درآمد را برای گرفتن ایده‌های بیشتر مشاهده کنید.

 

همین حالا را شروع کنید! کاره‌ای ایجاد کنید و خدمات خود را به دیگران ارائه دهید

 

شما چه مواردی را برای ارائه مناسب می‌دانید؟ با بیان دیدگاه‌های خود در پایین، به دیگران در تصمیم‌گیری کنید 🙂

2 نظر برای “چه کاره‌هایی برای فروش خدمات خود ایجاد کنیم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *