۱۰ نکته برای داشتن یک کاره ی خوب و موفق برای کسب درآمد از مهارت هایتان

در مطالب قبلی، گفتیم که «چگونه کاره های خود را بیشتر بفروشیم»، یا «چه کاره هایی ارائه دهیم؟». داشتن یک کاره‌ی خوب و موفق برای کسب درآمد از مهارت هایتان، می‌تواند کسب‌وکار شما را رونق دهد و به همین دلیل این پست را نیز به این موضوع اختصاص داده ایم. در این مطلب سعی داریم به شما ۱۰ نکته برای داشتن یک کاره‌ی موفق را بگوییم تا شما هم روزبه‌روز درآمد بیشتری را در «انجام میدم» به دست بیاورید.

 

  1. سعی کنید خدمت مهم، به درد بخور و کار راه اندازی را ارائه دهید

موضوع کاره‌ی شما مهم ترین بخش است، شما باید با توجه به توانایی‌های خود، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید را انتخاب کنید.

 

  1. از عنوان مناسبی برای معرفی خدمتی که ارائه می دهید استفاده کنید

عنوان هم تأثیر زیادی در جلب توجه مشتری دارد، سعی کنید از عنوان مختصر و مفیدی برای کاره‌ی خود استفاده کنید که ضمن جذاب بودن، واقع گرایانه هم باشد و خیلی سریع به مخاطب بگوید که این کاره چه ارزشی قرار است برای وی خلق کند.

 

  1. تا حد امکان کمترین قیمت را وارد کنید

قیمت هم یکی از مهم ترین موضوعات است، تا جایی که امکان دارد کمترین قیمت را وارد کنید، چراکه معمولأ خریدار کاره‌ای را انتخاب می‌کند که کمترین قیمت را دارد. البته دقت داشته باشید که تناسب قیمت با کیفیت هم باید رعایت شود و مشتریان به خوبی این موضوع را حس می کنند. بنابراین اگر احساس می کنید که قیمت را پایین تر از سطح کیفیت خدمات خود تعیین نموده اید، دلیل این قیمت گذاری را در توضیحات کاره به صورت شفاف توضیح دهید.

 

  1. توضیحات کامل ارائه دهید

تا جایی که می‌توانید توضیحات خودتان را درباره‌ی کاره کامل کنید، توضیحات کامل تأثیر خوبی بر روی جذب خریدار و بالارفتن اعتماد وی به شما دارد.

 

  1. از افزودنی ها و پروژه های اختصاصی استفاده کنید

افزودنی‌ها کمک زیادی هم به شما و هم به خریدار می‌کند، به کمک افزودنی‌ها می‌توانید فروش خود را چند برابر کنید. چراکه از این طریق انتخاب‌ها و خدمات متنوعی را می‌توانید در اختیار خریدار بگذارید. علاوه بر این، پذیرش پروژه های اختصاصی را برای خود فعال نمایید تا پیشنهادات بیشتری دریافت نمایید و در صورت نیاز، بتوانید متناسب با نیازهای مشتری، پروژه های اختصاصی برای آنها ایجاد کنید.

 

  1. از برچسب‌ها استفاده کنید

تا جایی که می‌توانید برای کاره‌ی خود برچسب های مرتبط را شناسایی و استفاده نمایید. برچسب‌ها کمک زیادی به خریدار برای پیدا کردن کاره‌ی شما می‌کند و احتمال دیده شدن کاره‌ را بالاتر می‌برد. از به کارگیری برچسب های غیر مرتبط خودداری کنید.

 

  1. از عکس‌های خوب برای کاره‌ی خود استفاده کنید

عکس‌های خوب باعث جلب توجه و جذب خریدار می‌شود، سعی کنید در کاره‌هایتان از عکس های باکیفیت و مرتبط با موضوع کاره‌ی خود، و اگر ممکن است از نمونه کاره‌های خود، استفاده کنید. یک نماد مناسب هم برای پروفایل خود در نظر بگیرید. این نماد می تواند یک طراحی آرم حرفه ای و شیک باشد و یا بهتر از آن، عکس خودتان.

 

  1. کاره‌ی خود را تبلیغ کنید

کاره‌ی خود را در مکان‌های دیگر هم مانند شبکه های اجتماعی و … معرفی کنید و لینک کاره‌ی خود را که در “انجام میدم” ثبت کرده‌اید، در شبکه های اجتماعی و سایت های دیگر معرفی کنید تا مشتریان شما بیشتر شوند.

 

  1. سفارش‌ها را به موقع تحویل دهید

تحویل به موقع سفارش‌ها به بهترین شکل، تأثیر خوبی بر روی خریدار دارد، سعی کنید در کنار ارائه‌ی خوب کاره، مشتریان ثابت و همیشگی خود را پیدا کنید. تحویل به موقع، می تواند برای شما هدیه ی خوش قولی نیز به همراه داشته باشد.

 

  1. نمونه کاره‌ ارائه دهید

ارائه‌ی نمونه کاره‌ی خوب، فوق العاده تأثیر شگرفی برای افزایش سفارش‌ها دارد به خصوص در کارهای طراحی، مانند طراحی لوگو، طراحی بنر، هدر، طراحی کارت ویزیت، تولید محتوا و … . شما با نشان دادن نمونه کاره‌ی خوب اعتماد خریدار را بالا برده و خریداران بیشتری را جذب خواهید کرد.

3 نظر برای “۱۰ نکته برای داشتن یک کاره ی خوب و موفق برای کسب درآمد از مهارت هایتان

  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ۱:۱۸ قبل از ظهر
    Permalink

    جالب بود.
    مرسی

    پاسخ
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵ بعد از ظهر
    Permalink

    با سلام
    مطلب خوب و مفیدی بود فقط اگر ممکنه بفرمایید که استفاده از عکس هایی که در سرچ گوگل بدست میاد اشکال دارد یا خیر؟

    پاسخ
    • ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴ قبل از ظهر
      Permalink

      درصورتیکه نمونه ی کاره ی تصویری نمی تونید ارائه کنید، استفاده از تصاویر مرتبط با خدمت ارائه شده در کاره که از سرچ در گوگل به دست میان، مشکلی نداره.

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *