آیا از به‌روزرسانی‌های اخیر انجام میدم برای افزایش فروش خود آگاهید؟!

فریلنسر های عزیز همراه «انجام میدم» سلام.

در هفته‌های اخیر به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی در «انجام میدم» داشته‌ایم و علاوه بر بهبود تجربه‌ی کاربری، امکاناتی را ارائه داده‌ایم که بتوانید خدمات خود را بهتر معرفی کنید. بررسی‌های ما نشان داده که استفاده از این امکانات، اعتماد مشتریان به شما و احتمال فروش شما را بالا خواهد برد. اگر قبلا متوجه آنها نشده‌اید، این پست را بخوانید.

 

  1. ویدیوی معرفی کاره

اکنون می‌توانید در بخش گالری تصاویر، یک دموی ویدیوی برای کاره‌ی خود ارائه نمایید تا در صفحه‌ی کاره‌ی شما نمایش داده شود. پیشنهاد می‌کنیم خودتان دست‌به‌کار شوید و جلوی دوربین بروید و از مزایای خدمات خود برای مشتریانتان بگویید تا اعتماد آنها را جلب کنید.

ویدیوی معرفی کاره

  1. ارائه‌ی محصولات دانلودی با امکان تحویل آنی

از این پس شما می‌توانید در دسته‌ی «آموزش و مشاور» و یا زیردسته‌ی «دستیار مجازی کسب‌وکار > آموزش و مشاوره‌ی کسب‌وکار و مسیر شغلی» و چند بخش دیگر، فایل‌ها و محصولات دانلودی خود را یک بار در فرم ایجاد کاره آپلود کنید و بعد از آن سفارش‌ها به صورت خودکار و سیستمی به مشتریان شما تحویل خواهند شد.

ارائه‌ی محصولات دانلودی با امکان تحویل آنی

  1. ساختارمندتر شدن اطلاعات کاره

کاره‌های خود را یک بار ویرایش کنید و اطلاعات جدیدی که در مراحل مختلف فرم ویرایش کاره از شما خواسته می‌شود را وارد کنید. ورود این اطلاعات باعث می‌شود که مشتریان راحت‌تر بتوانند کاره‌های شما را پیدا کنند.

ساختارمندتر شدن اطلاعات کاره

  1. تغییر الگوریتم مرتب‌سازی کاره‌ها

به طور پیش‌فرض فقط کاره‌هایی در لیست‌ها نمایش داده می‌شود که فروشنده‌ی آنها در یک ماه اخیر در سایت فعالیت داشته باشد. بنابراین اگر خیلی وقته که به سایت سر نزدید، احتمال دیده شدن و فروش کاره‌های شما خیلی پایین است. پیشنهاد می‌کنیم یک سر به سایت بزنید تا نمایش کاره‌های شما افزایش یابد.

تغییر الگوریتم مرتب‌سازی کاره‌ها

 

 

 

امیدواریم این امکانات را سودمند بیابید و خدمات باکیفیت خود را با کیفیت بالاتری به مخاطبان ارائه نمایید. ما به طور پیوسته برای بهبود «انجام میدم» در حال فعالیت هستیم تا تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما مهیا نماییم. اگر شما هم پیشنهادی برای بهبودهای بیشتر دارید، از طریق ارسال نظر در پایین همین پست با ما در میان بگذارید.

یک نظر برای “آیا از به‌روزرسانی‌های اخیر انجام میدم برای افزایش فروش خود آگاهید؟!

  • ۹ شهریور ۱۳۹۶ ۴:۳۳ بعد از ظهر
    Permalink

    با سلامو عرض ادب
    چطوری داداش؟
    عزیز من یه آپلود سنتر دارم
    خوشحال می شم به ما افتخار بدی و فایلهایت رو انجا اپلود کنی…
    ما شرایط ویژه برای شما می تونیم قائل بشیم
    در صورت عضویت(رایگان)۳۰ گیگابایت براتون فضای رایگان در اختیار قرار می دیم…
    در ضمن سیستم کسب درامد ما هم بیشترین میزان پرداختی به ازاء دانلود رو داره(می تونید سرچ کنید)

    خوشحال می شم به ما افتخار بدید
    یا علی
    موفق باشی

    https://t.me/duke218

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *