چرا باید برای کسب و کارم یک اپلیکیشن داشته باشم؟

اپلیکیشن‌های موبایلی همچون ویترینی برای کسب‌وکارها و شرکت‌ها هستند. این اپلیکیشن‌ها، درست مثل یک وبسایت و یا آگهی، واسطه‌ای برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند و نمی‌توان بر سر اینکه یک شرکت کدام یک از این موارد را باید دارا باشد بحثی کرد، چراکه یک شرکت برای برطرف کردن نیاز مشتریان خود هم به وبسایت‌ها و هم به اپلیکیشن‌ها احتیاج دارد؛ وبسایت‌ها برای استفاده در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها، هنگامی که کاربر ساکن است و اپلیکیشن‌ها برای استفاده در موبایل‌ها و تبلت‌های برای وقت‌هایی که کاربر در حرکت و رفت و آمد است.

ساخت یک اپلیکیشن برای کسب‌وکارتان می‌تواند دریچه‌ای به سمت جذب مشتریان بیشتر باشد؛ چراکه در حال حاضر جستجو و استفاده از اینترنت در موبایل‌ها نسبت به کامپیوترها، مخصوصا در قشر جوان جامعه، بیشتر شده و دسترسی به گوشی‌های موبایل فراگیرتر و آسان‌تر شده است.

شما می‌توانید از اپلیکیشن خود به عنوان وسیله‌ای برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدماتتان استفاده کنید. در این حالت کاربرانی که اپ شما را می‌بینند، می‌توانند در لحظه و به سادگی به خدمات و محصولات شما دسترسی داشته باشند. شما هم می‌توانید با گذشت زمان اپ خود را به روز رسانی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کنید. اضافه کردن پیشنهادهای جالب توجه و یا تخفیف‌های تشویقی موجب می‌شود کاربران از اپ شما استفاده‌ی بیشتری کنند و تجربه‌ی لذت‌بخش خود را با دوستانشان هم به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید بدانید که مشتریان چگونه از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند، چه چیزهایی را دوست دارند و به چه چیزهایی بی‌میل اند، یک اپلیکیشن می‌تواند روشی ساده برای پی بردن به این‌گونه اطلاعات باشد.

همچنین با کمک یک اپلیکیشن با کیفیت که به خوبی طراحی شده باشد، شما می‌توانید درمورد مشتریانتان اطلاعات بیشتری همچون؛ مکان آن‌ها، منسب‌ها و موقعیت‌های شغلی‌شان، سنشان، مقدار زمان استفاده از اپ و بسیاری اطلاعات دیگر را به دست آورید و با کمک این اطلاعات پیشنهادهای مرتبط و مناسبی به کاربر بدهید.

به علاوه، اپلیکیشن‌ها باعث می‌شوند تا بازدیدکنندگان درگیر شده و انگیزه‌ی آن‌ها برای بازگشت دوباره به اپلیکیشن و استفاده از خدمات یا محصولات شما بیشتر شود.

هرچند ساخت یک اپلیکیشن می‌تواند هزینه‌های زیادی داشته باشد و بعضی صاحبان کسب‌وکار به همین علت از آن سر باز می‌زنند، اما شما می‌توانید با کمک کاربلدان «انجام میدمی» در زمان کوتاه و با هزینه‌ای مناسب اپلیکیشن خود را بسازید و از آن برای افزایش کاربران خود استفاده کنید.

در پایان لازم است بگوییم که با توجه به افزایش تدریجی استفاده از گوشی‌های هوشمند (اگر علاقه داشتید، بررسی ۱۰ مورد از برترین گوشی های هوشمند)، به تمامی کسب‌وکارها پیشنهاد می‌شود تا برای گسترش و شناساندن محصولات و خدماتشان اپ‌های خودشان را بسازند. حقیقتا روز به روز راه‌های ارتباطی بیشتر و بیشتر به سمت موبایل‌ها می‌رود و استفاده از این تکنولوژی در کسب‌وکار نتایج مطلوبی را برای کسب‌وکارتان فراهم خواهد کرد.

یک نظر برای “چرا باید برای کسب و کارم یک اپلیکیشن داشته باشم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *