چطور با برون سپاری کیفیت کارهایمان را افزایش دهیم؟

مهم نیست که چه کاری به شما محول شده باشد، از مدیریت یک شرکت بزرگ و یا یک استارتاپ نوپا گرفته تا یک پروژه‌ی دانشگاهی و یا دانش‌آموزی، در هر مقام و مرتبه‌ای که باشید، برون سپاری راه‌حلی طلایی برای انجام راحت تر، کم هزینه تر، سریع تر و در نهایت بهینه تر کارهاست.

برون سپاری چیست؟

طبق تعریف ویکی‌پدیا، برون سپاری به واگذاری انجام فرایندها یا فعالیت‌های داخلی یک کسب‌وکار به یک تأمین کننده‌ی خارجی تحت قرارداد مشخص اطلاق می‌شود. یعنی اینکه برای به پایان رسیدن کاری، فعالیت‌هایی را که ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد و یا مهارتی در آن نداشته باشید را به دست افراد ماهر بسپارید تا کار را سریع تر و با کیفیت تر به شما ارائه دهند.

 

برون سپاری - انجام میدم

در ادامه با دو مثال با ما همراه باشید:

مثال اول

شما در حال راه‌اندازی یک استارتاپ هستید، اولین قدم برای شما احتمالا انتخاب یک نام با مسمی و یا طراحی آرم  است. شما دو راه دارید، یا سعی کنید خودتان این کارها را انجام دهید و یا از یک متخصص برای انجام کارتان کمک بگیرید. طبیعتا وقتی شما زمینه‌ای در طراحی لوگو ندارید، حتی پس از تلاش بسیار و صرف زمانی زیاد هم به نتیجه‌ای مطلوب نخواهید رسید (حتی اگر خودتان فکر کنید که رسیده‌اید). در صورتی که با انتخاب راه دوم می‌توانید با هزینه‌ای قابل قبول در عرض زمانی کوتاه یک لوگوی حرفه‌ای داشته باشید.

 

مثال دوم

شما یک دانشجو هستید و برای یادگیری بیشتر لازم است تا مقاله‌ای تخصصی به زبان انگلیسی را مطالعه کنید. باز هم دو راه پیش روی شماست. حتی اگر تسلط کافی هم به زبان انگلیسی داشته باشید، انتخاب راه اول وقت زیادی از شما خواهد گرفت، وقتی که شما می‌توانید از آن برای انجام کار مهم‌تری استفاده کنید. اما با برون سپاری این کار و سفارش ترجمه به یک مترجم متخصص می توانید در زمان کوتاهی ترجمه‌ی مقاله ی مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

 

راه‌حل

حالا ممکن است از خودتان بپرسید این افراد متخصص را از کجا باید پیدا کنیم، چطور می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم و وقت و هزینه‌ای را در اختیارشان قرار دهیم؟

«انجام میدم» در واقع راه‌حلی است برای پاسخ به همین سوال شما. شما می‌توانید خدمات متنوعی را با قیمتی مناسب در انجام میدم پیدا کنید، نمونه کارهای قبلی ارائه دهندگان خدمات مختلف را ببینید و با توجه به نظرات خریداران و امتیاز و سوابق فروشنده، تصمیم درست و آگاهانه‌ای بگیرید. نگران هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید هم نباشید؛ در صورتیکه سفارش تحویل شده مطابق خواسته‌ی شما نبود، می‌توانید به فروشنده درخواست اصلاح بدهید و یا حتی سفارش را لغو و کل مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید. بنابراین یا سفارشتان را به طور کامل تحویل می‌گیرید و یا پولتان را!

شما دیر یا زود به این نتیجه می رسید که بهترین روش انجام بسیاری از کارها و اجرای بسیاری از ایده ها، برون سپاری آنهاست. پس پیشنهاد می کنیم که قدری زودتر به این مسئله بیاندیشید، تا زمانی که به این نتیجه رسیدید، زمان و هزینه ی زیادی را از دست نداده باشید.

حتما شما هم کاری دارید که با برون‌سپاری آن بتوانید در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید! اگر هم چیزی به فکرتان نمی‌رسد یک جستجو و گردش کوتاه در میان خدمات خلاقانه ی ارائه شده در «انجام میدم»، و یا استفاده از بخش «یکی رو میخوام که بتونه…» برای استخدام فریلنسر حتما کمک زیادی برای پیدا کردن خدمت موردنیازتان خواهد کرد.

برای مشاهده ی بخش های مختلف خدمات ارائه شده در انجام میدم، اینجا را ببینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *