چرا وب سایت داشته باشیم؟ چهار دلیل اهمیت وب سایت برای کسب و کار شما

ممکن است شما هم مثل بسیاری دیگر از صاحبان کسب و کارهای کوچک بر این باور باشید که داشتن یک وب سایت ارزش هزینه‌ای که باید برایش خرج کنید را ندارد و بودجه‌ی شما به آن نمی‌رسد. ممکن است فکر کنید وقت آن را ندارید و ساخت و توسعه‌ی اش کار بسیار سختی است و یا حتی شاید معتقدید که یک وب سایت هیچ ارزش افزوده‌ای به کسب و کار شما اضافه نمی‌کند. اما در واقع حقیقت کاملا برعکس است!

در ادامه به این موضوع می پردازیم که چرا وب سایت داشته باشیم و چهار دلیل برای شما آورده‌ایم تا شما را متقاعد کند که هر کسب و کاری هر چقدر هم کوچک به یک وب سایت احتیاج دارد:

یک. یک وب سایت مشتریان بیشتری را جذب می‌کند

حضور شما در فضاهای اینترنتی و آنلاین موجب می‌شود خریداران اطلاعات بیشتری در خصوص شما و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، به دست آورند. راستش را بخواهید، مشتریان شما پیشاپیش انتظار دارند که بتوانند شما را در اینترنت پیدا کنند. بر اساس یکی از تحقیقات گوگل، ۹۷ درصد مصرف‌ کنندگان خدمت و یا محصول درخواستی خود را در اینترنت جستجو می‌کنند.

با افزایش دسترسی مردم به گوشی های هوشمند، عملا هر کسی در حال حرکت و خارج از منزل هم قادر به اتصال به اینترنت است. اگر مصرف کنندگان نتوانند در جستجوهای اینترنتی خود کسب و کار شما را پیدا کنند، قطعا شما مشتریان زیادی را از دست خواهید داد و در حوزه‌ی مربوط به کسب و کار خود نامرئی به نظر خواهید رسید! بنابراین به سئو و بازاریابی محتوایی توجه ویژه داشته باشید.

 

دو. اعتبار شما را افزایش می‌دهد

نداشتن وب سایت مثل این است که نام شما بر روی سر در ساختمانی که دفترتان در آن قرار دارد، نباشد! و باعث می‌شود مشتریان به اعتبار شما شک کنند. نگران هزینه‌ی ساخت وب سایت هم نباشید، فریلنسرهای بسیاری در انجام میدم آماده اند تا در زمانی معقول و با قیمتی مناسب، یک وب سایت قابل قبول در اختیار شما بگذارند. شما حتی می‌توانید محتوا و دیگر امکانات موردنیاز برای یک وب سایت را هم به سادگی در «انجام میدم» تهیه کنید.

 

سه. موجب می‌شود تا همه، همواره و به سرعت به برند شما دسترسی داشته باشند

یک وب سایت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته، حتی خارج از اوقات کاری، در دسترس مشتریانی است که به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و یا خدمات شما هستند. آن‌ها می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای آگاهی از محصولات و خدمات شما، آدرس شما، نمایندگی‌ها، ساعات کاری، نظر مشتریان قبلی و …سری به وب سایتتان بزنند.

 

چهار. ابزار خوبی برای رقابت با رقباست

همانطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم، امروزه بیشتر مردم برای یافتن خدمات و محصولات موردنظر خود و مقایسه ‌ی کیفیت‌ها وقیمت‌ها به جستجو در اینترنت اکتفا می‎کنند. با توجه به اینکه در حال حاضر کسب و کارهای بسیاری وب سایت اینترنتی خود را ساخته اند، هر لحظه درنگ به معنی از دست دادن مشتریان بیشتر و بیشتریست.

یک نظر برای “چرا وب سایت داشته باشیم؟ چهار دلیل اهمیت وب سایت برای کسب و کار شما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *