راز جذب مشتری: چطور خریداران بیشتری را به سمت کاره‌های خود بکشانیم؟

اگر در انتخاب کاره‌ی خود دقت نموده‌اید و سعی نموده‌اید آن را به شکلی مناسب معرفی کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این نکات را نیز بررسی نمایید تا مطمئن شوید چیزی را از قلم نینداخته‌اید و به این ترتیب بیشترین شانس را برای جذب مشتریان خواهید داشت.

پیشنهاد می کنیم پست های چه کاره هایی برای فروش خدمات خود ایجاد کنیم؟ و چطور برای فروش بیشتر خدمات خود، یک کاره ی شگفت انگیز بسازیم؟ و چگونه به راحتی از طریق انجام میدم کسب درآمد کنیم؟ را نیز مطالعه نمایید.

  1. شما باید در توضیحات کاره‌ی خود بسیار شفاف و دقیق باشید. این که با شفافیت و صداقت بگویید که در این کاره به طور مشخص چه خدماتی را ارائه می‌دهید و چه مواردی را نه، می‌تواند خریداران بیشتری را جذب کند.
  2. عنوان کاره‌ی خود را به شکلی انتخاب کنید که بسیار جذاب و متقاعدکننده بوده و البته، حتما حتما واقع گرایانه بوده و خدای نکرده فریبنده نباشد. کسی به توضیحات کاره‌ی شما نگاه نمی‌کند، مگر این که به واسطه‌ی عنوان خوبی که انتخاب کرده‌اید جذب شده باشند.
  3. تگ‌ها و کلمات کلیدی مورد استفاده‌ی خود را بازنگری کنید. همان هایی را انتخاب نمایید که دقیقه به خدمت شما مرتبط هستند.
  4. منحصر به فرد باشید. در ارائه‌ی کاره‌هایتان تا جایی که می‌توانید خلاقیت به خرج دهید. حتی یک نماد زیبا نیز می تواند شما را حرفه ای تر و منحصر به فرد تر نشان به مشتریانتان نشان دهد. اگر تاکنون آرمی برای خودتان نداشته اید و در طراحی آرم هم مهارت ندارید، خدمات ارائه شده در بخش طراحی آرم را ببینید.
  5. در ابتدا که هنوز مشتریان زیادی ندارید، می توانید قیمت های پایین تری را در نظر بگیرید تا مشتریان خود را پیدا کنید. و البته حتما در توضیحات کاره قید نمایید که این قیمت برای محدود و به تعداد محدود در نظر گرفته شده است، که باعث دلخوری مشتریانتان و صلب اعتماد آنها نشود.
  6. افزودنی‌های کاره‌ی خود را با تخفیف ارائه دهید تا زمانی که مشتریان دائمی پیدا کنید و حداقل هفته‌ای چند مشتری داشته باشید.
  7. چندین کاره ارائه دهید. این نکته‌ی مهمی است، چرا که اگر یکی از کاره‌های شما مورد استقبال خریداران قرار گیرد، به احتمال زیاد آنها به سراغ سایر کاره‌های شما هم می‌آیند.
  8. اگر مشتریان خود را یافته‌اید، همیشه سفارش‌ها را سر وقت تحویل دهید و همان‌چیزی که را که قول داده بودید و در توضیحات کاره‌تان آورده‌اید را ارائه کنید تا هم مشتریان خود را حفظ کنید، هم نظرات و امتیازت مثبت ایشان را در سوابق خود داشته باشید، هم این که ایشان، شما را به دیگران معرفی کنند.
  9. این اسلاید راهنمای ایجاد کاره را با دقت بررسی نمایید.

همین الآن کاره‌ی جدید خود را با در نظر گرفتن موارد فوق ایجاد کنید و یا با ایجاد نخستین کاره‌ی خود، ماشین پولسازی درون خود را به کار بیاندازید…

یک نظر برای “راز جذب مشتری: چطور خریداران بیشتری را به سمت کاره‌های خود بکشانیم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *