ترفند هایی مخفیانه برای موفقیت در کسب‌ و کار

زمان، پول است! و وقتی شما یک کارآفرین هستید، هر دوی این منابع برای شما ارزش بالایی پیدا می‌کنند. ترفندها در هر زمینه‌ای که باشند طرفداران زیادی دارند، چراکه زندگی را برای ما آسان‌تر می‌کنند. پس ما هم به این فکر افتادیم تا در پست اقتصاد کاره‌ای این هفته ترفندهای کسب‌وکاری را برای شما معرفی کنیم که بتوانید هم در زمان و هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و در عین حال که کسب‌وکار خود را گسترش می‌دهید، راحت‌تر هم زندگی کنید. مطمئن باشید این ترفندهای کوچک تاثیر بسیار زیادی دارند.

 

از شخص دیگری بخواهید آن را انجام دهد

زمان، انرژی و یا حتی مهارت انجام کاری که کسب‌وکار شما به آن احتیاج دارد را ندارید؟ خب چرا از شخص دیگری نمی‌خواهید که آن را برای شما انجام دهد؟

شاید باورتان نشود، اما اگر در زمان مناسب به شخص مناسبی پول بدهید تا کار موردنظر شما را انجام دهد، در حقیقت در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده‌اید. در این حالت، شما وقتتان را برای رفع‌ورجوع امور مختلف تلف نمی‌کنید و همه چیز در موعد موقرر به درستی انجام می‌شود و در نتیجه کسب‌وکار شما گسترش می‌یابد.

سایت «انجام میدم» امکان برون‌سپاری را به سادگی فراهم کرده‌است. شما می‌توانید خدمات بسیاری را از این سایت پیدا کرده و آن را با قیمتی مناسبت سفارش بدهید. دایرکتوری خدمات را برای خرید خدمات مورد نظر خود و صفحه ی «یکی رو میخوام که بتونه…» را برای تعریف پروژه ی اختصاصی و استخدام فریلنسر ببینید.

 

تا جای ممکن در محل کارتان کار کنید

وقتی در خانه کار می‌کنید تمرکز کردن برایتان سخت است؟ صدای تلویزیون حواستان را پرت می‎‌کند؟ همیشه تنهایید؟ به افرادی احتیاج دارید تا با آن‌ها مشورت کرده و ایده‌هایتان را برایشان مطرح کنید؟ کار در خانه مزیت‌های بسیاری دارد، اما همیشه در خانه کار کردن هم معایب بسیاری دارد. بهتر است حتی یکی دو روز هم که شده در خانه کار نکنید و به محل کارتان بروید.

 

پیشنهاد می‌کنیم اینفوگرافیک راه‌های موفقیت در یک استارتاپ را هم ببینید.

 

کسب‌وکارتان را ماندگار کنید

شما در حوزه‌ی کاری خود زحمت بسیاری می‌کشید و طبیعتا فراموش شدن از طرف مردم آخرین چیزی است در نظر دارید! پیدا کردن شعار و جمله‌ی خاصی که تا سالیان دراز در ذهن مردم بماند، کاری چالش‌برانگیز و وقت‌گیر است. اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

 

راهکار ویژه‌ی بیل گیتس برای رسیدن به موفقیت را هم ببیند.

 

کوچک‌ترین کلمات هم تاثیر خودشان را دارند

فکر می‌کنید که کلمات کوچکی که در صحبت‌هایتان استفاده می‌کنید تاثیری بر کسب‌وکارتان ندارد؟ سخت در اشتباهید! بسیاری از کلمات رایج در صورتیکه به شکل اشتباه توسط شما استفاده شوند، موجب می‌شوند تا غیرحرفه‌ای به نظر برسید. سعی کنید هنگام صحبت و یا سخنرانی از واژگانی مناسب و حرفه‌ای به شکل درست استفاده کنید.

 

شما چه ترفند منحصربه‌فردی در کسب‌وکارتان دارید؟ با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *