نقدستان ، نمونه ای از تجربیات موفق استفاده از انجام میدم

با عرض سلام، شهروز چرکچی هستم، مؤسس و سردبیر سایت نقدستان.
نقدستان (www.naghdestan.com)، مرجع تخصصی نقد و بررسی کالاهای الکترونیکی به زبان پارسی است. هدف از راه‌اندازی وب‌سایت نقدستان، جمع‌آوری و نمایش تمامی مطالب و اطلاعات هر کالا به کاربران ایرانی است تا منجر به ارتقای سطح دانش آن‌ها و بهبود تجربه‌ی خریدشان شود.

نقدستان، خود را در قبال افزایش سطح اطلاعات کاربران پارسی‌زبان مسئول می‌داند و همه‌ی تمرکزش، معطوف به ارائه‌ی اطلاعات بی‌طرفانه و جامع در مورد همه‌ی کالاهای موردنیاز کاربران خواهد بود.

شهروز چرکچی - نقدستان - انجام میدم
اوایل کار بر روی پروژه نقدستان، معرفی «انجام میدم» را در یکی از وب‌سایت‌ها دیدم، با مراجعه به «انجام میدم» متوجه شدم که می‌توانم بسیاری از نیازهای استارت آپ خود را به کاربران «انجام میدم» برون سپاری و توسط آنها برطرف کنم.
اولین موردی که ازش استفاده کردم، نوشتن نام توسط یکی از کاربران به‌صورت نستعلیق یا به عبارتی لوگوی اسم بود. درواقع، من به ایشان در سایت سفارش دادم که نام خودم و نقدستان را به‌صورت نستعلیق بنویسند و از خروجی کار بسیار راضی بودم.

شهروز چرکچی - لوگو نقدستان - لوگوی نقدستان - انجام میدم

همان نوشته‌ی نستعلیق، لوگوی اولیه وب‌سایت نقدستان در شروع کار بود تا زمانی که لوگوی جدید را طراحی کردیم. همچنین، نامم را هم در وب‌سایت شخصی خودم هنوز استفاده می‌کنم.

شهروز چرکچی - نقدستان - انجام میدم
در ادامه هم خودم در «انجام میدم» اعلام کردم که می‌توانم به کسانی که علاقه‌مند به نوشتن نقد و بررسی هستند، آموزش دهم که بتوانند کالاها را بررسی کارشناسی کنند.
به همه‌ی استارت آپ ها یا کسانی که قصد دارند ایده‌ای را اجرایی کنند، پیشنهاد می‌کنم از افرادی که در «انجام میدم» اعلام آمادگی کرده‌اند، کمک بگیرند و کارهای خود را به آنها برون سپاری کنند تا بتوانند تا حدود زیادی در زمان و مخارج اولیه‌‌ی شان، صرفه‌جویی کنند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *