وب‌سایتهای مفیدی که شما را به روز نگه می‌دارند.

به روز بودن در مورد اطلاعات مرتبط با صنعتی که در آن فعالیت دارید، بسیار مهم است. البته این کار همیشه هم کار ساده‌ای نیست و گاهی حتی غیرممکن به نظر می‌رسد. در این پست قصد داریم چند وب‌سایت مفید را برای شما معرفی کنیم که می‌توانند شما را همیشه در اوج نگه دارند:

 

Linkedin Today

شناحته‌شده‌ترین شبکه‌ی تخصصی در دنیای کسب‌و‌کار همین سایت است, بنابراین می‌تواند اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهد. این سایت همیشه به‌روز است و می‌توانید مطمئن باشید که در آن اطلاعات مهمی که برای وظایف روزانه‌ی خود نیاز دارید را پیدا خواهید کرد. مقاله‌های این سایت براساس موضوع طبقه‌بندی شده‌اند و شما می‌توانید یک موضوع را انتخاب کرده و تمام مطالب مرتبط با موضوع مورد علاقه‌ی خود را مطالعه نمایید.

 

Quora

برای جمع‌آوری اطلاعات در خصوص بازار کسب‌وکار چه راهی بهتر از پرسش از کارفرمایانی مانند خودتان؟ این سایت یکی از سایت‌های مطرح در زمینه‌ی پرسش و پاسخ می‌باشد که اطلاعاتش در رابطه با موضوعات مختلف را از افرادی دریافت می‌کند که در آن زمینه خبره هستند. به عنوان مثال اگر در مورد بازار کسب‌و کار و راه‌اندازی یک شرکت سوالی داشته باشید، فردی آگاه شما را راهنمایی خواهد کرد. بهترین نکته در مورد این سایت این است که پاسخ به سوالات شما به صورت ایمیل یا پیامک برای شما ارسال خواهند شد.

 

جعبه ابزار صاحبان کسب‌وکار

هدیه‌ی وبلاگ BizFiling به صاحبان شرکت‌ها، این جعبه ابزار بسیار کارآمد می‌باشد که تمام آنچه نیاز دارید برای راه‌اندازی شرکت خود بدانید را، گردآوری کرده است. این وبلاگ در خصوص مسائلی از قبیل نحوه‌ی اداره کردن شرکتتان، شما را راهنمایی می‌کند و حتی مقالاتی در خصوص روش‌های بازاریابی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین یک Podcast دارد که اگر زبانتان بد نیست، می‌توانید اطلاعات را دانلود کرده و در هر جایی که باشید به آن گوش دهید.

 

All Business

این وبلاگ دقیقا همان چیزی است که از نامش بر می‌آید. به شما اطلاعات کاملی از تمام مراحلی را می‌دهد که نیاز دارید برای رسیدن به موفقیت در کار خود بدانید. سایت آن هم هفته‌نامه‌ای دارد که تمام مقالات کسب‌وکاری که مورد پسند صاحبان شرکت‌ها بوده است را مستقیما برای شما ایمیل می‌کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *