چطور یک وبلاگ خوب داشته باشیم؟

فکر می‌کنم نیازی به کی‌بردفرسایی و زیاده‌گویی درباره‌ی وبلاگ و وبلاگ‌نویسی نباشد، اگر هم وبلاگ‌نویس نبوده باشیم، حتما تاکنون حداقل مطالب یک وبلاگ را دنبال کرده‌ایم! چرا جای دوری برویم، الآن خود شما دارید یکی از مطالب وبلاگ «انجام میدم» را می‌خوانید!

امروزه همه می‌توانند به سادگی یک وبلاگ داشته باشند، اما آیا همه می‌توانند یک وبلاگ خوب داشته باشند؟ پاسخ «انجام میدم» مثبت است. شما می‌توانید از میان کاره‌های مختلف و متنوعی که توسط متخصصین و فریلنسر های خلاق کشور در «انجام میدم» ارائه شده است، هرآنچه برای داشتن یک وبلاگ خوب مورد نیاز است را بیابید.

اما برای داشتن وبلاگ خوب ما به چه چیزی نیاز داریم؟

 

اگر به این مطلب علاقه مندید، احتمالا قصد اجرای برنامه های بازاریابی را دارید. لذا پیشنهاد می کنیم کالکشن خدمات گلچین شده ی بازاریابی محتوایی را ببینید.

 

لوگو یا نماد

داشتن یک لوگو به شما کمک می‌کند که بیشتر در یاد و خاطره خوانندگان وبلاگ‌تان بمانید. در «انجام میدم» افراد زیادی هستند که با قیمت بسیاری کمی می‌توانند برای شما لوگوی مناسبی طراحی کنند. فقط قبل از سفارش نمونه لوگوهای طراحی شده توسط آنها را بررسی کنید.

  • خدمات ارائه شده در بخش طراحی لوگو و لوگوتایپ را ببینید.
  • خدمات ارائه شده در بخش خوشنویسی و کالیگرافی را ببینید. استفاده از لوگوی اسم و مهر خاتم برای وبلاگ ها اتفاقا می توانید خیلی جذاب تر از سایر انواع لوگو ها باشد.

محتوا

محتوا همان چیزی است که مخاطبان شما به خاطر آن به وبلاگ شما مراجعه می‌کنند. افراد زیادی در «انجام میدم» هستند که می‌توانند مطلب مورد نیاز وبلاگ شما را بنویسند.

  • خدمات ارائه شده در بخش تولید محتوا برای کسب و کارها را ببینید.
  • خدمات ارائه شده در بخش شعر، داستان و متون احساسی را ببینید. اگر به حوزه ی بازاریابی ویروسی در رسانه های اجتماعی علاقه مند باشید، احتمالا با برخی از خدمات ارائه شده در این بخش خیلی حال می کنید.
  • خدمات ارائه شده در بخش سفارش ترجمه را ببینید.

اینفوگرافیک

با تولید چند اینفوگرافیک برای وبلاگ‌تان می‌توانید به محبوبیت وبلاگ‌تان سرعت بدهید! معمولا این نوع محتوا با توجه به نمایش اطلاعات مفید به صورت گرافیکی و خلاصه، مخاطبان زیادی دارد.

هدر و بنر

برای طراحی یک هدر و یا بنرهای زیبا و اختصاصی برای معرفی وبلاگ‌تان دیگر نیازی به هزینه‌های آنچنانی ندارید، در انجام میدم می‌توانید با هزینه های بسیار مناسب برای وبلاگ خودتان، هدر و یا بنر مناسبی سفارش دهید.

طراحی و ویرایش قالب

یک قالب اختصاصی و زیبا، علاوه بر جذب مخاطب برای نوشته های شما باعث می‌شود با اشتیاق بیشتری بنویسید؛ چرا که نوشته‌های خود را در طرحی زیبا و ارزشمندتر خواهید یافت.

تبلیغات

خدمات زیاد و متنوعی در «انجام میدم» ثبت شده اند که می‌توانید از آنها برای شناخته شدن وبلاگ‌تان استفاده کنید.

موتورهای جست‌وجو

بهینه‌سازی وبلاگ‌تان برای موتورهای جست‌وجو می‌تواند باعث افزایش بازدید هدفمند از وبلاگ شما شود، پس حتما لازم است که به این موضوع توجه داشته باشید. چرا که اگر گوگل عاشق وبلاگ شما شود، غلام حلقه به گوش شما خواهد شد در جذب بازدیدکنندگان جدید!

 

3 نظر برای “چطور یک وبلاگ خوب داشته باشیم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *