چرا انتخاب نام برای یک استارتاپ مهم است؟

یکی از اولین قدم‌هایی که برای تاسیس یک شرکت یا استارتاپ در پیش روی مدیران است، انتخاب نام شرکت است. اسمی که شما برای شرکتتان انتخاب می‌کنید، تاثیرات گسترده‌ای بر برندسازی، بازاریابی و حضور شما در دنیای مجازی دارد و در هر کجا جلوتر از شما خواهد رفت، بنابراین نیازمند دقت مضاعفی است.

نام انتخابی شما باید به آسانی در ذهن بشیند و در یادها بماند، همچنین باید برای سئو جای کار داشته باشد. این اسم در حقیقت، تصویری از شما در ذهن مشتری ایجاد کرده و تاثیر مستقیم بر روی رفتار مشتریان دارد. این اسم اولین چیزی است که در رابطه با شرکت شما به گوش دیگران می‌خورد.

یک اسم مناسب می‌تواند دسترسی مشتریان به شما را تسهیل بخشد و موجب می‌شود آن ها آسان‌تر شما را پیدا کرده و حتی به دیگران پیشنهاد کنند. این نام روی سرمایه‌گذاران هم تاثیر ویژه‌ای گذاشته و خوب بودن آن سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت شما خواهد کشاند.

یادتان باشد که در بهترین حالت این  اسم القا کننده‌ی پختگی و ارتباط شرکت با خدمتی که ارائه می‌دهد، است و در بدترین حالت فقدان هدف و کمبود توجه به جزئیات و خلاقیت را نمایان می‌سازد؛ مردم نیز پیش از اینکه کار شما را ببیند از روی اسم شرکت شما قضاوت می‌کنند و یک اسم بد و نامتناسب تاثیر بسیاری بر دفع مشتریان خواهد گذاشت.

با وجود اینکه انتخاب نامی مناسب مستلزم صرف وقت و هزینه‌ی بسیاری است، اما شما می‌توانید در زمانی کوتاه و با هزینه‌ی مناسب نام موردنظر خود را با کمک از کاربلدان انجام میدمی به دست آورید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، به همین سادگی!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *