چگونه بدون بالا رفتن هزینه ها کسب و کار خود را گسترش دهیم.

گاهی اوقات سخت ترین قسمت راه‌انداختن یک کسب و کار، برداشتن اولین قدمه. فکر کنید کسب و کارتون رو شروع کردین و اولین قدم رو برداشتید، حالا چطور می‌خواین مطمئن بشین که کارتون در حال رشد و گسترشه؟ استفاده‌ی حداکثری از منابعی که در اختیارتون هست، بهترین راه برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها در حین گسترش یک حرفه و یا شرکته.

بعضی وقت ها مدیران تازه‌کاری که دقیقا خبر ندارن چه منابعی در اختیارشونه، پول بسیار زیادی رو خرج کاری غیرضروری می‌کنن. در این مقاله می‌خوایم راجع به پیدا کردن و استفاده کردن از منابع رایگان و یا کم هزینه صحبت کنیم که استفاده از اون ها باعث می‌شه در حین گسترش کسب و کارمون هزینه ها رو هم پایین نگه داریم.

 

تبلیغات کنید.

بازاریابی می‌تونه مقدار بسیار زیادی از بودجه‌ی یک استارتاپ رو به خودش اختصاص بده، اما اگه بتونین از یک راه رایگان هم برای این کار استفاده کنید چی؟ لزومی نداره که تبلیغات شما هزینه‌ی زیادی رو در بر بگیره، می‌تونید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. حتی اگر هم که بخواین می‌تونید از همون روش مطمئن و آزمایش شده‌ی خودتون هم برای بازاریابی استفاده کنید، اما فراموش نکنید که باید از تمام روش های ممکن برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کارتون استفاده کنید.

 

با افراد ارتباط ایجاد کنید.

میدونستید که درصد زیادی از خریدهای «انجام میدم» از طرف مشتری های تکراری انجام می‌شه؟ این یعنی ایجاد ارتباط با خریداران فواید قابل‌توجهی می‌تونه داشته باشه. معمولا خریدار‌ها از فروشنده‌هایی که می‌شناسنشون و یا باهاشون در ارتباط هستند بیشتر خرید می‌کنند و حتی اون ها رو به دوستانشون هم پیشنهاد می‌دن.

 

از خدمات رایگان آنلاین استفاده کنید.

اینترنت مکانی فوق‌العاده و پر از منابع رایگانه که به درد هر کسی از یک مدیر تازه‌کار گرفته تا یک رئیس موفق می‌خوره. فقط کافیه اون منابع رو پیدا کنید و ازش استفاده کنید! و «انجام میدم» یکی از جاهایی که می‌تونین این منابع رو توش پیدا کنید.

با استفاده از «انجام میدم» در هزینه ها صرفه جویی کنید.

حتما تا الآن می‌دونید که «انجام میدم» جای بسیار خوبی برای شروع کسب و کاره، اما تا حالا بهش فکر کرده بودین که می‌تونید به عنوان یک منبع ارزان قیمت برای گسترش کسب و کار و پایین نگه داشتن هزینه هاتون ازش استفاده کنید؟ «انجام میدم» منبع بزرگی از خدمات مقرون به صرفه و ارزانه که می‌تونه به درد هر کسب و کاری، چه بزرگ و چه کوچک، بخوره.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *