گزارشی از برخی به‌روزرسانی‌های انجام میدم در نیمه‌ی دوم سال ۹۶

 

همراهان گرامی انجام میدم امیدواریم که سال ۹۷ برای شما سالی باشد پر از یادگیری و رشد و دستاورد و امیدواریم که انجام میدم بتواند به شکلی شایسته در این مسیر به شما کمک کند.

سریع به سراغ اصل مطلب می‌رویم. ما همواره معتقد بوده‌ایم که امکانات سیستم را باید با توجه به بازخوردها و نیازهای کاربران به طور مستمر بهبود دهیم تا بتوانیم مطمئن باشیم که تجربه‌ی کاربری مطلوبی را برای شما کاربران گرامی مهیا می‌کنیم.
چند ماه قبل، در گزارشی به برخی از بهبودهایی که در نیمه‌ی اول سال ۹۶ در انجام میدم اعمال گردید اشاره کردیم و به همان رسم، در این گزارش نیز قصد داریم برخی از به‌روزرسانی‌های اخیر سایت را مرور کنیم؛

  • پنل‌ها و داشبوردهای داخلی سایت بازطراحی گردیدند تا هم در موبایل بهتر عمل کنند و در هم کامپیوتر استفاده‌ی بهتری از فضاها شده باشد و راهنماهای لازم نیز در همان جاهایی که نیاز هست در اختیار شما قرار گیرد.
  • امکان ارسال و دریافت پیام صوتی در اختیار شما گرفت و شما می‌توانید به راحتی از طریق ارسال و دریافت پیام صوتی در سایت با سایر کاربران در ارتباط باشید تا منظور خود را بهتر و راحت‌تر منتقل نمایید.
  • بخش«یکی رو میخوام که بتونه…» باز طراحی اساسی شد. به این ترتیب، هم امکانات بیشتری در اختیار کارفرماها قرار گرفت تا بتوانند پروژه‌های خود با با جزئیات بیشتری معرفی کنند و هم شرایط مختلفی را برای اطلاع‌رسانی پروژه‌ی خود به فریلنسرها انتخاب نمایند.
  • از طرف دیگر فریلنسرها نیز با توجه به خدماتی که در سایت معرفی کرده‌اند پروژه‌های بیشتری را نسبت به گذشته دریافت می‌کنند.

اگر شما از فریلنسرهای سایت بوده‌اید اما اخیرا سفارش یا پیشنهاد انجام کاری دریافت نکرده‌اید، احتمالا به دلیل عدم فعالیت، حساب کاربری شما به حالت مرخصی رفته است. این کار برای اطمینان از تازه و فعال بودن همه‌ی خدمات ارائه‌شده در سایت ضروری است، اما شما در صورت تمایل می‌توانید به راحتی ازبخش مدیریت کاره‌های خود حساب کاربری خود را از حالت مرخصی خارج نمایید.

  • فریلنسرها قادر خواهند بود پاسخ خود را روی نظر نهایی کارفرما ثبت نمایند و در صورت نیاز شفاف‌سازی‌هایی را برای سایر مخاطبین انجام دهند.
  • سازوکارهایی برای اعطای هدایای نقدی تصادفی به کارفرماها در سایت اعمال گردید. به این ترتیب کارفرماها هر چه که بیشتر پروژه‌های خود را در انجام میدم برون‌سپاری نمایند، هدایای بیشتری دریافت می‌کنند و می‌توانند خدماتی را به صورت کاملا رایگان در سایت سفارش دهند.
  • برای سفارش‌های با مبلغ ۱٫۵ میلیون تومان به بالا، ۵ درصد به هدیه‌ی خوش‌قولی فریلنسرها اضافه شده‌است. به این ترتیب، سهم فریلنسر از مبلغ سفارش‌های ۱٫۵ میلیون تومان به بالا، بسته به سطح فروشندگی و در صورت تحویل به موقع می‌تواند تا ۹۴ درصد افزایش یابد.

ما تلاش خود را در این مسیر مشتاقانه ادامه می‌دهیم و به طور پیوسته تلاش خواهیم کرد براساس بازخوردهای شما کاربران گرامی، سیستم و سازوکارهای انجام میدم را بهبود دهیم.
امیدواریم این مجموعه امکانات را برای رشد کسب‌وکار خود سودمند بیابید.
اگر شما هم پیشنهادی برای بهبودهای بعدی دارید، با ما در میان بگذارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *