چطور با استفاده از راهکارهای سئویی کاره‌ی خود را پربازدید کنیم؟!

به دنبال ترفندهایی برای افزایش کیفیت کاره‌ی خود هستید؟ از راهکارهایی که در ادامه برای شما آورده‌ایم برای بهینه‌سازی سئویی کاره‌ی خود استفاده کنید و پس از مدتی خواهید دید که چه درآمد فوق‌العاده‎ای کسب خواهید کرد.

چطور یک آدرس اینترنتی شگفت‌انگیز برای کاره‌ی خود بسازیم.

آدرس اینترنتی کاره از عنوان کاره به طور اتوماتیک ساخته‌ می‌شود و این آدرس غیر قابل تغییر است، پس هنگام ساخت کاره به این نکته توجه کنید. شما می‌توانید طوری عنوان کاره‌ی خود را انتخاب کنید که آدرس اینترنتی ساخته شده از آن جلب توجه کننده باشد و به خوبی کیفیت کاره‌ی شما را نشان بدهد.

نمونه‌ی عنوان کاره‌ی اول: من میتونم بهترین نمونه‌ی عنوان کاره.
آدرس اینترنتی ساخته شده: بهترین-نمونه-ی-عنوان-کاره/ نام کاربری/…

همانطور که می‌بینید عنوان نمونه‌ی اول خیلی خریدار پسند نیست چراکه از لحاظ نگارشی درست نیست. با این وجود، آدرس اینترنتی خیلی خوبی از لحاظ سئویی تولید می‌کند.

ساخت یک عنوان کاربرپسند.

پس از اینکه کاره‌ی شما و آدرس اینترنتی آن ثبت شد، شما می‌توانید عنوان کاره را تغییر داده و یک جمله‌ی درست و کاربر پسند برای آن انتخاب کنید که معمولا این کار توسط کارشناسانی که کاره‌ی شما را تایید می‌کنند، انجام می‌شود. به مثال زیر توجه کنید:
نمونه‌ی عنوان کاره‌ی دوم: من میتونم یک عنوان بسیار خاص برای کاره‌ی شما بسازم.

کلمات کلیدی.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط در عنوان کاره، توضیحات کاره و برچسب‌ها احتمال دیده شدن و بالاتر آمدن کاره‌ی شما را در جستجوها افزایش می‌دهد. علاوه بر آن، استفاده از کلماتی که مرتبط با حوزه‌ی تخصصی شما و کاره‌ها شما هستند در نام کاربری‌تان، خریداران احتمالی را راحت‌تر به شما می‌رساند.

2 نظر برای “چطور با استفاده از راهکارهای سئویی کاره‌ی خود را پربازدید کنیم؟!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *