راهکار هایی برای افزایش فروش در انجام میدم

برای بعضی از فریلنسر‌های فعال، انجام میدم تنها منبع درآمد آن‌ها به حساب می‌آید و فریلنسینگ به عنوان تنها شغل آن‌هاست. همچنین فریلنسر‌هایی نیز در سایت فعالیت می‌کنند که فریلنسینگ را به عنوان شفل دوم انتخاب کردند. لذا افزایش درآمد برای فریلنسر‌ها بسیار مهم تلقی می‌شود. فریلنسر‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی سایت، تولید محتوا یا طراحی بنر در انجام میدم فعالیت دارند و تمامی آن‌ها تمایل دارند با افزایش فروش کاره‌ی خود، درآمد بیشتری کسب کنند.

با وجود فشار‌های روزمره زندگی، همه ی ما دوست داریم تا درآمد بیشتری داشته باشیم، از همین رو فریلنسر‌ها در انجام میدم نیز تمایل دارند تا کاره‌ی خود را بیشتر به فروش برسانند، اما چطور باید این کار را کرد؟

در جهت افزایش درآمد فریلنسر‌های مشغول در سایت، در اینجا سعی کردیم تا بهترین روش‌های افزایش درآمد از طریق انجام میدم را به شما معرفی کنیم. بعضی از این روش‌ها فعالیت‌هایی را روی کاره‌ی شما پیشنهاد می‌کنند و بعضی دیگر روش‌هایی برای معرفی کاره خود خارج از سایت را معرفی می‌کنند.

مهمان بلاگ ما باشید

Guest Blogging  یکی از روش‌های رایج و موثر دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. اگر می‌خواهید خود را حرفه ای نشان دهید، تولید محتوایی برای بلاگ انجام میدم با معرفی کاره‌ی خود، می‌تواند تبلیغی بزرگ برای شما به حساب بیاید. با این کار می‌توانید بیشتر به معرفی خدمت و توانایی خود بپردازید و البته با ارائه توضیحی راجع به خدمت خود، اهمیت آن را به همگان نشان دهید. علاوه بر این‌ها، با این کار خود را فردی پیگیر و مشتاق به کار نشان داده‌اید و افراد بیشتری جذب این ویژگی مثبت شما خواهند شد.

نمونه کار قوی حس اطمینان را در مشتری ایجاد می کند

در حال حاضر، در طی روند تایید کاره‌ها از بیشتر فریلنسر‌ها نمونه درخواست می‌شود. تیم تضمین کیفیت انجام میدم با بررسی نمونه‌ها، کاره‌هایی که از نمونه کاری با کیفیت مطلوبی برخوردار هستند، تایید می‌کند و بعضا نمونه کار فریلنسر مربوطه را نیز در کاره‌ی او قرار می‌دهد. در این مرحله سعی کنید بهترین نمونه‌های کاری خود را برای ما بفرستید. هنگامی که خریدار کاره، نمونه‌ی با کیفیت شما را مشاهده می‌کند، حس اطمینانی نسبت به شما و کار شما پیدا خواهد کرد. به زبانی دیگر خریدار با مشاهده نمونه کار قوی شما، مطمئن می‌شود که شما در کار خود حرفه‌ای هستید و می‌توانید سفارش او را به بهترین شکل انجام دهید.

همچنین اگر بعد از انتشار کاره، نمونه کار بهتری تهیه کردید که از کیفیت بیشتری برخوردار بود، می‌توانید از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی فروشندگان درخواست تغییر نمونه‌ی خود را بدهید. با این کار می‌توانید به روز بودن خود را به خریداران نشان دهید.

کاره‌ای مناسب و جذاب ایجاد کنید

در هنگام ایجاد کاره، تمام سعی خود را بکنید که به طور واضح توانایی‌های خود را شرح دهید و از جمله بندی‌های نامناسب و ناخوانا استفاده نکنید. همچنین اکیدا توصیه می‌کنیم که توضیحات کاره را خود به طور اختصاصی تهیه نمایید، زیرا کپی متن از سایر سایت‌ها باعث می‌شود سئوی صفحه‌ی کاره‌ی شما با مشکل مواجه شود و بازدید‌های کمتری روانه آن شود.

علاوه بر این، دیده شده است که بعضی خریداران حوصله خواندن توضیحاتی زیاد را ندارند و با دیدن حجم زیادی از توضیحات، سریعا از بخش توضیحات کاره می‌گذرند. بنابراین توصیه می کنیم اطلاعاتی شفاف، کامل و در عین حال نه چندان طولانی را در کاره‌ی خود قرار دهید. علاوه بر این، قیمت گذاری مناسب نیز نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارد. پیشنهاد می‌کنیم راهنمایی‌های قیمت گذاری را حتما مطالعه بفرمایید.

حساب کاربری خود ارتقا ببخشید

با ارتقا دادن حساب کاربری خود، نشان ویژه را از انجام میدم دریافت می‌نمایید. با این کار، کاره‌ی شما در اولویت نمایش در صفحه ی اول و کانال تلگرام انجام میدم قرار می‌گیرد که طبیعتا باعث افزایش بازدید کاره‌ی شما می‌شود و در نتیجه مشتریان بیشتری به سوی شما خواهند آمد.

کاره‌ی برگزیده شوید

برگزیده شدن کاره‌ها ملاک‌های زیادی دارد که از مهمترین آن‌ها می توان به تعداد سفارش های تکمیل شده با نظر مثبت اشاره کرد. علاوه بر این، ارسال نمونه کاری مناسب طی مرحله تایید کاره نیز می‌تواند باعث برگزیده شدن کاره‌ی شما شود. با افزایش سرعت پاسخگویی به مشتری و کاهش نرخ لغو سفارش‌های خود، امتیاز بیشتری کسب کنید. کسب نظر مثبت مشتری‌ها سهم زیادی در برگزیده شدن کاره‌ها دارد. بنابراین تمام سعی خود را بکنید تا همواره نظر مثبت مشتری را جلب کنید.

با برگزیده شدن کاره‌ی شما، به نوعی مهر تاییدی از انجام میدم روی کاره‌ی شما قرار می‌گیرد که اعتبار کاره‌ی شما را چندین برابر می‌کند. برگزیده شدن کاره‌ی شما می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت کاره‌ی شما جذب کند. خریدار با دیدن کاره‌ی برگزیده شده‌ی شما، اطمینان بیشتری به خدمت رسانی شما می‌کنند که خود امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. همچنین با برگزیده شدن، شانس قرارگیری کاره‌ی شما در کانال تلگرام انجام میدم به مراتب بیشتر می‌شود، با تبلیغ کاره ی شما در کانال تلگرام، افراد بیشتری از خدمت شما مطلع می‌شوند و در نتیجه توسط افراد بیشتری دیده می‌شوید که در آینده می‌تواند منجر به افزایش درآمد شما شود.

افزایش درآمد - انجام میدم

شبکه های اجتماعی برای افزایش درآمد در خدمت شما هستند

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند کمک زیادی به افزایش فروش شما بکنند. برای اینکه بتوانید فروش خود در انجام میدم را با استفاده از شبکه های اجتماعی افزایش دهید، تنها کاری که باید انجام بدهید این است که لینک کاره‌ی خود را برای تبلیغ بیشتر در شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید تا افراد بیشتری از خدمت شما با خبر شوند. با به اشتراک گذاری لینک کاره‌ی خود در شبکه‌های اجتماعی متفاوت، افراد بیشتری از کاره‌ی شما دیدن می کنند و شانس جذب مشتری شما چندین برابر خواهد شد. همچنین دوستان شما می‌توانند با استفاده از بازاریابی مشارکتی کاره‌ی شما، هم خود در آمدی کسب کنند و هم باعث افزایش درآمد شما شوند.

علاوه بر این می‌توانید از طریق دیگری از شبکه‌های اجتماعی برای افزایش پیشرفت خود استفاده کنید. شما می‌توانید نمونه کار‌های قوی خود را شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید و در آخر لینک کاره‌ی خود را برای سفارش گیری و افزایش فروش خود قرار دهید. با این کار افراد بیشتری از توانایی و سبک کاری شما مطلع می‌شوند و برای سفارش به کاره‌ی شما می‌آیند.

در این پست، سعی کردیم روش‌های افزایش سفارش گیری را به فریلنسر‌های عزیز نشان دهیم. ناگفته نماند که حتما فریلنسر‌ها نیز می‌توانند از روش های ابداعی جدیدی برای افزایش فروش خود استفاده کنند، ولی ما در اینجا روش‌هایی را گفتیم که امتحان خود را پس داده‌اند، به زبانی دیگر، فریلنسر‌های دیگری با این روش‌ها فروش خود را بالا برده‌اند. مطمئن باشید با پشتکار و علاقه داشتن به خدمتی که ارائه می‌دهید، شما هم روزی به فریلنسر‌های پر درآمد سایت ما تبدیل خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *