همانی شوید که می‌خواهید!

همه‌ی ما روال کار را می‌دانیم. به عنوان کارآفرینی که معمولا تنها کار می‌کند، طرز تفکر ما باید با افکار یک کارمند متفاوت باشد. ما مدیرعامل، مدیر و همه کاره‌ی شرکت هستیم و ممکن است لازم باشد تا کارهایی از قبیل: توسعه‌ی محصول، فروش، تبلیغات، امکانات، پشتیبانی، حسابداری و امور مالی و …. هرچیزی که شما بگویید را هم خودمان انجام دهیم و باید کار را با کیفیت بالایی هم به پایان برسانیم. بله، ممکن است که کار سختی باشد، ولی در عوض به شما قدرت و آزادی می‌دهد و دست‌مزد بالایی هم دارد. و به همین دلیل است که کارآفرینان این سختی را به خود داده و کسب‌کارشان را آغاز می‌کنند.
به همین دلیل درمطلب اقتصاد‌ کاره‌ای این هفته قصد داریم راه‌هایی به شما آموزش دهیم که در این رقابت جلودار باشید.

 

با دیدن این اینفوگرافیک راز موفقیت در استارتاپ‌ها را کشف کنید.

 

«شما»ی تجارتی

چرا مشتریان باید به جای بقیه از شما خرید کنند؟ بررسی نظراتی که خریداران در «انجام میدم» می‌نویسند شروع خوبی برای رسیدن به پاسخ این سوال است، اما اگر می‌خواهید یک تجارت طولانی مدت را شروع کنید باید اول از همه جای خود را در میان برندهای مختلف در حوزه‌ی فعالیت خود در دنیا مشخص کنید. برای این کار بهتر است که مثل یک خریدار فکر کنید تا بیشتر بفروشید.

 

«شما»ی همه فن حریف

بخش مهمی از به وجود آوردن برند شخصی خود و موفق‌تر شدن، توسعه دادن مهارت‌های کسب‌و کارتان مانند گسترش درک خود از دنیای کسب‌و کار، یادگیری بیشتر در مورد صنعت خود و صنایع مرتبط، ایجاد ارتباطات حرفه‌ای و … است.

با این ۵ راه رایگان هر مهارتی را به سرعت فرا بگیرید!

 

«شما» و عادت‌هایتان

بیشتر افراد موفق معتقدند که داشتن عادت‌های درست در موفقیتشان بیشتر از هر چیز دیگری تاثیر داشته است. و اکثر فروشندگان موفق در «انجام میدم» هم بر این باورند که داشتن نظم و انضباط در انجام سفارش‌ها و پاسخ سریع به درخواست مشتریان، کمک زیادی به راه‌اندازی کسب‌وکارشان کرده‌است.

با ۹ عادت افراد ثروتمند که هزینه‌ای ندارد آشنا شوید.

 

«شما»ی دیداری

هنگامی که بحث به شروع و یا تقویت کسب‌و کارتان می‌رسد، شما نمی توانید یکی از مهم ترین ومحبوب‌ترین منابع موجود را نادیده بگیرید: ویدیو. امروزه، فیلم‌ها خودشان پیام هستند، و شما می‌توانید اطلاعات مفیدی را از ویدئوهای مربوط به کسب‌وکارتان کسب کنید.

 

«شما»ی آرام

بله، سخت کار کردن برای شروع یک کسب‌وکار موفق، مهم است اما در عین حال آرامش‌ درونی شما هم اهمیت دارد. اگر بیش از حد خسته باشید، نمی‌توانید خدمت خود را به خوبی ارائه کنید. قطعا شما در کنار کار به استراحت هم احتیاج دارید. این استراحت می‌تواند یک پیاده روی در ساحل، شام خوردن با دوستان، و یا یک تعطیلات واقعی خارج از شهر باشد. حتی می‌توانید پیروزی‌های کوچک خود را هم جشن بگیرید تا حال بهتری داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *